همشهری‌آنلاین: علی دایی با وجود پیروزی تیمش برابر فولاد به شدت از داوری این دیدار گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی  در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان که با برد دو بر یک تیمش همراه بود، به شدت از داوری گله کرد و در این باره گفت: نمی‌دانم شاید من فوتبالی نیستم و متوجه نمی‌شوم. امروز صحنه‌هایی دیدم که در عمرم ندیده بودم. روز شنبه برای مربیان کلاس گذاشتند و باید بروم ببینم شاید قوانین عوض شده است.

وی ادامه داد: پنالتی‌ای که برای ما گرفتند اصلا درست نبود. آرش افشین هم به این موضوع اذعان دارد و و فرشید کریمی هم قسم می‌خورد که این صحنه پنالتی نبود. همچنین گل ما به درستی زده شد اما داور آن را آفساید گرفت. کجای دنیا چنین قوانینی وجود دارد. مگر می‌شود که هم تیم بازنده و هم تیم برنده از داوری ناراضی باشد. به اعتقادم داوری کل بازی زیبا را زیرسوال برد. هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی را روی زمین ارائه کردند و من خدا را شکر می‌کنم که حق‌مان را گرفتیم اما سوال من این است که مگر ما از کره دیگری آمده‌ایم. ما هم جزو این فوتبالیم. همچنین نمی‌دانم داور در نیمه دوم چرا به دروازه‌بان حریف کارت داد. تصمیم‌های او اصلا درست نبود. در آن صحنه بازیکن ما روی دروازه‌بان فولاد خطا کرد اما داور به دروازه‌بان حریف کارت نشان داد. من واقعا برای این داوری متاسفم.

سرمربی راه‌آهن در ادامه بیان کرد: تیمم برده اما دارم سکته می‌کنم. گل ما به هیچ وجه آفساید نبود. کجای دنیا چنین صحنه‌ای را آفساید می‌گیرند. بازیکن حریف در یکی از صحنه‌ها در محوطه جریمه ما خوابیده بود و فقط چایی کم داشت بخورد و به او پاس دادند و در منطقه آفساید صاحب توپ شد و داور آن را ندید. نمی‌دانم روی پیشانی‌ام چه نوشته است که در همه بازی‌ها چنین وضعیتی برای من پیش می‌آید. نمی‌دانم این وضعیت تا کی ادامه دارد. در هیچ‌جا این صحنه‌ها را ندیده‌ام. شاید شما خبرنگاران دیده باشید. من اگر دو امتیاز سپاهان را داشتم، تیمم بالای جدول بود.

دایی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط کنونی فوتبال آیا ادامه کار می‌دهد، گفت: نمی‌خواستم امسال دیگر در این فوتبال کار کنم اما زمانی که با مالکان جدید راه‌آهن صحبت کردم، دیدم که دیدگاهشان برای سه، چهار سال دیگر است و دوست دارند به این فوتبال کمک کنند. الان هم فکرهای بزرگی در سرشان است که با موفقیت تیم تحقق خواهد یافت. به هرحال یک جا این فوتبال باید درست شود و علی دایی وظیفه دارد تا کمک کند این فوتبال از این وضعیت خارج شود. علی دایی باید کمک کند تا فوتبال را از دست سیاسیون در آورده، سرمایه گذاری و مدیریتش کند تا درست شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با وجود خلق موقعیت‌های فراوان مهاجمانش نتوانستند گلی به ثمر برسانند، گفت: این مشکلی است که کل فوتبال ما به آن مبتلاست. تیم من در شش بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده و این باعث می‌شود که تیمم جزو پنج، شش تیم موفق در امر گلزنی باشد. همه بازیکنانی که من دارم بعضی از آنها سال دوم حضورشان در لیگ برتر است. نمی‌توانم به آنها بگویم همه توپ‌ها را گل کنند. آنها زحمت خودشان را می‌کشند و تا به امروز هم رو به رشد بوده‌اند و در ادامه نیز بهتر از این بازی خواهیم کرد. فقط باید سخت‌تر کار کنیم.

دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا راه‌آهن هافبک طراح ندارد، گفت: من براساس داشته‌هایم کار می‌کنم. ما سه روزه تیم را بسته‌ایم و مثل بقیه وقت نداشتیم فکر کنیم. نقطه ضعف زیادی داریم که به آنها آگاهم اما انتظار معجزه نداشته باشید. تمام این بازی‌ها برای ما جنبه تدارکاتی دارد و ما کارهای بدنسازی و تاکتیکی را در این بازی‌ها انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، تعداد زیادی از خبرنگاران از دایی خواستند درباره داربی صحبت کند که او با امتناع از این کار گفت: به جز تیم خودم، راجع به هیچ تیم دیگری صحبت نمی‌کنم. همه ما پرسپولیس را دوست داریم و عاشق این تیم هستیم و من به خودم اجازه نمی‌دهم کوچک‌ترین حرفی بزنم که به ضرر پرسپولیس باشد.

دایی در ادامه در پاسخ به این پرسش که وضعیت راه‌آهن آیا رو به رشد خواهد بود، گفت: هنوز اوایل فصل هستیم و یک اردویی در ترکیه خواهیم داشت که مطمئنا بهتر می‌شویم. همچنین اردوی شش روزه‌ای در اردبیل داشتیم که به ما کمک کرد و چون تیم برنامه‌ریزی دارد، بهتر خواهیم شد. همچنین مدیران فراز قشم برنامه‌ریزی درستی دارند و در اردوی ترکیه قرار شده با دو تیم بزرگ بازی انجام دهیم که به تیم کمک خواهد کرد.

دایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اگر پول و امکانات بیشتری داشت، بازیکنان بزرگی را جذب می‌کرد، گفت: من اگر وقت بیشتری داشتم جوانان بیشتری را جذب می‌کردم. تیم ما تلفیقی از جوانان و باتجربه‌هاست و من به این کار ایمان آورده‌ام که جوانان در کنار باتجربه‌ها هستند.

 

کد خبر 182013
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز