همشهری‌آنلاین: سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس گفت: تاریخ نشان داده است که همیشه در دربی‌ها مربی موفقی بوده‌ام و پیروزی‌های پرگلی را نیز بدست آورده‌ام.

joze

به گزارش ایرنا مانوئل خوزه درکنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل استقلال گفت: بازی‌های شهرآورد همیشه علاقه به فوتبال را بیشتر می‌کنند و من در این بازی‌ها تجربه بسیار زیاد تجربه دارم این دیدارها بسیارمخصوص هستند

وی ادامه داد: می‌خواهیم شرایط بد خود در بازی‌های گذشته را جبران کنیم و این اتفاق رخ خواهد داد من در دو سال آخری که در مصر وعربستان بودم تنها یک بازی را واگذار کردم و یکی از آنها نیمه تمام ماند و با نظر داور ما بازنده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت :درطول دوران کاری من این بدترین شروع بوده و یکی از دلایل شروع بد ما کم شانسی تیم است مادر این 5 بازی 23 شانس گل داشتیم اما بر خلاف این مساله خیلی کم گلزنی کردیم.

وی تصریح کرد: درفوتبال این اتفاقات رخ خواهد داد و این مساله باعت می شود اعتماد به نفس بازیکنان پایین بیایید متاسفانه پایین آمدن اعتماد به نفس باعت عدم موفقیت ما در گلزنی شده است وامیدوارم از فردا روند رو به رشد ما آغاز شود.

تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال در همشهری‌آنلاین

وی اظهار داشت : باید در دیدار فردا از اشتباهات حریف استفاده کنیم و امیدوارم این تیم ما نباشد که در این دیدار اشتباه می کند تیم ما درحال پیشرفت است و مطمئن باشید روزهای خوب ما می‌رسد.

ژوزه با اشاره به ارتباط بهتر بازیکنان استقلال با سرمربی خود گفت :داشتن روابط نزدیک میان بازیکنان و مربی استقلال کاملا طبیعی است زیرا او با بازیکنان از یک ملیت است و خیلی بیشتر از من نسبت به فوتبال ایران شناخت دارد و کار خود را زودتر شروع کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار فردا احساسات خود را کنترل کنیم و هر تیمی که این کار را بهتر انجام دهد برنده بازی خواهد بود.

وی درباره دربی‌هایی که در گذشته پیروز شده است - گفت: شرایط بسیار سخت در دربی‌ها را تجربه کرده‌ام و در فصلی که در پرتغال بودم شرایطی چون پرسپولیس داشتیم اما شهرآورد را بردیم.

ژوزه اظهار داشت: من دربی‌ها را بسیار پرگل برده‌ام و همین مساله روحیه مرا همیشه در این بازی‌ها بالا می‌برد و امیدوارم با پرسپولیس نیز در این دیدار مهم موفق باشیم .

وی افزود: اصلا نمی‌خواهم بهانه بیاورم و مسئولیت تمام شکست‌ها را برعهده می‌گیرم تیم را خودم نبسته‌ام و شاید پذیرش هدایت پرسپولیس بزرگترین ریسک دوران کاری من بوده است.

وی تاکید کرد: 30 بازیکن در ترکیب ما حضور دارند و این تعداد بسیار زیادی است و من همیشه باید 18 بازیکن برای بازی انتخاب کنم و 12 نفررا بیرون بگذارم و این شرایط سختی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : در بعضی پست‌ها خیلی بازیکن داریم و در بعضی دیگر از پست‌ها حتی یک بازیکن هم نداریم و این وضعیت - بستن تیم را برای ما دشوار کرده است وقتی تعویض‌ها زیاد بوده خواسته‌ام بین بازیکنان عدالت را رعایت کنم و شاید بعضی‌ها ناراحت شده باشند .

وی تصریح کرد: با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و تمام تغییرات من تاکتیکی است و من روی تمام بازیکنان برای طول فصل حساب بازکرده‌ام.

وی ادامه داد: ما نتایج خوبی را کسب نکرده‌ایم اما باید بدانیم باوجود اینکه استقلال از ما بهتر بوده اما عملکرد آنها نیز چندان خوب نبوده و نباید آنها را خیلی برتر بدانید هردو تیم اعتماد به نفس زیادی ندارند و فکر می‌کنم در این بازی هر تیمی که احساساتش بهترکنترل شود برنده خواهد بود.

ژوزه گفت: درخصوص داوری نمی‌خواهم زیاد بحت کنم و اگر بخواهم به بازی‌های قبلی نگاه کنیم می‌توانیم از داوران اشتباه بگیریم اما باید بدانیم که آنها کار سختی پیش رو دارند و باید در همان لحظه تصمیم بگیرند به داور بازی اعتماد کامل دارم و اصلا نگران او نیستم و امیدوارم بازیکنان ما عملکرد خوبی داشته باشند امیدوارم در آخربازی نیز از داوری رضایت داشته باشیم .

وی ادامه داد: تجربه زیادی در کار مربیگری دارم و در کشورهای دیگری نیز کار کرده‌ام که هیچ کس را نمی‌شناختم 50 سال است که درفوتبال کار می‌کنم و آمده‌ام به پرسپولیس تا این تیم را موفق کنم می‌خواهم در پرسپولیس به کار خود ادامه دهم واگر امسال قهرمان نشدیم در آینده این تیم را درست می‌کنیم و فصل بعد قهرمانی‌های خود راشروع خواهیم کرد حتی در آسیا که دور از دسترس نیست.

وی تاکید کرد: این تیم با عجله بسته شده - اگر مرا اخراج کنند اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب می‌شوند زیرا من نشان داده‌ام با داشتن زمان تیم‌های خوبی می‌سازم به هواداران قول می‌دهم که به شرط قهرمان شدن به کشور شما آمده‌ام و این اتفاق خواهد افتاد قرارداد من یکساله است و اگر لازم باشد و بخواهند می‌مانم و باقدرت کار خود را ادامه می‌دهم.

ژوزه خاطرنشان کرد: می‌خواهم اجازه دهند که من تیم را درست کنم وباید مشکلات را برطرف کنم من برای این هواداران خوب کار خواهم کرد و می‌خواهم آنها همیشه از عملکرد تیم خود خوشحال باشند.

وی تاکید کرد: مربی‌ای هستم که این حرف‌ها را درگذشته ثابت کرده‌ام من در مصر هم تیمی را گرفتم که خیلی برای تیم شدن کار داشت و می‌خواهم اجازه دهند اینجا نیز پرسپولیس قدرتمندی بسازم.

وی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه برای به پایان رسیدن زمان حمایت از کادرفنی - گفت: اصلا نگران نیستم و مدیرعامل تاکنون خوب از ما حمایت کرده است آخرین باری که اخراج شدم 15 ساله پیش بوده و نگران این مساله نیستم

کد خبر 181995
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز