همشهری‌آنلاین: سایپا با تداوم پیروزی‌هایش به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد و سپاهان مدافع عنوان قهرمانی دومین شکست متوالی‌اش را پذیرفت.

saipa

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال، عصر پنج‌شنبه سه دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم سایپا با گل دقیقه 41 سعید دقیقی آلومینیوم هرمزگان را شکست داد و با 13 امتیاز و با یک بازی بیشتر نسبت به ملوان به صدر جدول صعود کرد.

در این بازی محمود تیغ‌نورد و جعفر بذری در دقایق 17 و 33 از داور بازی کارت زرد گرفتند.

در ورزشگاه اکباتان راه‌آهن با نتیجه دو بر یک برابر فولادخوزستان را شکست داد. علیرضا عباسفرد در دقیقه 23 و بهادر عبدی در دقیقه 84 دو گل راه آهن را به ثمر رساندند و مهدی نوری در دقیقه 30 برای فولاد گلزنی کرد.

راه آهن با این پیروزی با 9 امتیاز و البته یک دیدار بیشتر در مقایسه با سایر رقبا به رده هشتم جدول صعود کرد.

more  دایی: تیمم برده اما دارم سکته می‌کنم > راه آهن 2 - فولاد یک

در آخرین دیدار روز نخست هفته ششم، پیکان و سپاهان در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند و در حالی که این بازی تا دقیقه 94 با تساوی بدون گل در جریان بود، ایمان مبعلی با گلی دیرهنگام پیروزی پیکان و شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ را رقم زد.

more

  پیکان 91 عبدالله ویسی! > پیکان 1 - سپاهان سفر

پس از اینکه ایمان مبعلی گل پیروزی بخش پیکان را به ثمر رساند، تماشاگران سپاهانی در واکنش به شکست تیمشان محمدرضا ساکت مدیرعامل قبلی تیم را تشویق کردند و با اعتراض ورزشگاه را ترک کردند.

کد خبر 182015
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز