دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از قطعی بودن جریمه و احتمال محرومیت هوادران تیم داماش خبر داد و گفت: تهدید کاپیتان ملی پوش تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه در آینده وی نیز فحاشی خواهد کرد جای تاسف دارد.

حسن زاده انضباطی

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با مهر، در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های فوتبال داماش و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خود من به عنوان ناظر کمیته انضباطی در دیدار تیم های داماش و پرسپولیس، در ورزشگاه عضدی رشت حضور داشتم و هر آنچه را که اتفاق افتاد از نزدیک مشاهده کردم.

 پرسپولیس باز هم باخت؛ داماش 1 - پرسپولیس صفر

وی در همین خصوص افزود: در این دیدار تماشاگران منتسب به تیم میزبان در چند مورد مرتکب تخلفاتی شدند که از جمله آن می‌توان به پرتاب دو یا سه مورد مواد منفجره و ترقه به درون زمین و همچنین فحاشی آنها علیه تیم و هواداران ملوان اشاره کرد.

 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته من منتظر گزارش ناظر بازی و داوری نیز هستم و باید گزارشات مربوطه به دست من برسد که آیا پیش و بعد از بازی نیز تخلفاتی از سوی هواداران دو تیم صورت گرفته یا خیر؟

 وی در خصوص اظهار نظر جلال حسینی، مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه به شدت از سوی هواداران تیم داماش مورد توهین قرار گرفته و اگر رئیس کمیته انضباطی در این خصوص برخوردی نکند دیگر حرمت‌ها را حفظ نخواهد کرد، اظهار داشت: من در جریان بازی در ورزشگاه شهید عضدی حضور داشتم و دیدم هواداران منتسب به تیم داماش علیه ملوانی‌ها و هواداران این تیم شعار می‌دهند.

 حسن زاده افزود: با توجه به اینکه سید جلال حسینی اهل انزلی است این شعارها به وی نیز بر می گشت. همانطور که گفتم باید گزارش ناظر بازی به دست من برسد تا ببینم پیش و بعد از بازی نیز به این بازیکن توهین شده یا خیر؟

 وی در خصوص اظهار نظر سید جلال حسینی در این مورد تاکید کرد: چنین مصاحبه‌ای از کاپیتان تیم پرسپولیس و مدافع تیم ملی جای تاسف دارد که تهدید کند وی نیز در آینده اقدام به فحاشی خواهد کرد. چنین تهدیدی حتی از عمل آن کسانی که فحاشی کردند بدتر است. حسینی باید منتظر بماند و ببیند که کمیته انضباطی در خصوص توهین های صورت گرفته توسط هواداران تیم داماش چه تصمیمی خواهد گرفت و چه رایی می‌دهد بعد چنین تهدیدی کند.

 رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: یکی دیگر از تخلفاتی که من مشاهده کردم به سرمربی و سرپرست تیم داماش بر می‌گشت که بیش از 5 بار به تذکر داور چهارم بازی توجهی نکرده و خارج از محوطه فنی تعیین شده برای آنها تردد می‌کردند حتی آنها با بی‌توجهی به تذکرات داده شده داخل زمین چمن نیز می‌شدند.

 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بر اساس مشاهداتم به غیر از سه موردی که به آن اشاره کردم در مجموع جو خوبی بر ورزشگاه شهید عضدی رشت حاکم بود، گفت: با توجه به شعارهایی که هواداران تیم داماش علیه انزلی چی‌ها دادند جریمه آنها قطعی است. در حال حاضر منتظر گزارش ناظر داوری و بازی در این خصوص هستیم و ممکن است بر اساس گزارش آنها محرومیت نیز شامل هواداران تیم داماش بشود.

 وی در خاتمه تاکید کرد: داماشی‌ها در آستانه دربی گیلان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که میزبان هستند، باید گوش بزنگ باشند که تکرار چنین مواردی از سوی آنها شامل محرومیت و حتی کسر امتیاز از تیم داماش نیز خواهد شد.

کد خبر 181599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز