همشهری‌آنلاین: محمد باقری معتمد؛ ملی‌پوش وزن 68 کیلوگرم تکواندوی ایران پس از پیروزی مقابل حریفان سخت‌‌کوش دیدار فینال المپیک 2012 را در برابر سروت تازگول تکواندوکار تیم ملی ترکیه برگزار کرد و نقره گرفت

سروت نفر اول رنکینگ جهان؛ در فینال مسابقات کسب سهمیه المپیک 2011 باکو و جهانی کره؛ معتمد را شکست داده بود

به گزارش همشهری آنلاین؛ دیدار ماقبل فینال محمد باقری معتمد  یک ساعتی بعد از افطار برگزار شده بود و او در نهایت توانسته بود حریف برزیلی خود دیه‌گو سیلوا را شکست دهد.

روند اول یک بر یک / روند دوم ٥ بر ٣ به سود سروت / روند سوم ٦ بر ٥ به نفع سروت

به این ترتیب محمد باقری معتمد چهارمین مدال نقره و نهمین مدال کاروان ایران را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از لندن، محمد باقری‌معتمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من برای مدال طلا زحمت زیادی کشیده بودم و برای این مدال چهار سال را پشت سر گذاشتم. می‌دانم که امشب شب قدر بود و مردم خیلی مرا دعا کردند اما شرمنده شدم که نتوانستم طلا بگیرم.

وی همچنین گفت: گروه سختی داشتم. در فینال به حریفی خوردم که انگار سرنوشت ما را در چند سال اخیر مقابل هم قرار داده و به نوعی این حریف ترک گربه سیاه من شده است. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنم و او را شکست دهم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری مشکلی نداشت و اعتراضی که مربی‌ام در لحظات پایانی کرد در واقع تیر آخر بود. این اولین المپیک من بود و تلاش خواهم کرد تا در المپیک‌های بعدی بهتر ظاهر شوم.

کد خبر 180527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز