پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: محمد باقری معتمد با پیروزی در دومین پیکار خود در رقابت‌های المپیک به نیمه نهایی راه یافت.

محمد باقری معتمد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از لندن، محمد باقری معتمد که در نخستین دیدار خود در المپیک 2012 حریف آفریقای مرکزی را به آسانی شکست داده بود در دومین رقابت خود مقابل روح‌الله نیکپا تکواندوکار افغانی که یکی از مدعیان این وزن به شمار می‌رفت قرار گرفت و 5 بر 4 به برتری رسید

در راند اول باقری معتمد همانند پیکار خود در مرحله یک هشتم نهایی با احتیاط بیشتر کار را دنبال کرد و حریف را محک زد، اما در ثانیه‌های پایانی با ضربه‌ای به گوشه‌ی هوگوی نیک‌پا یک امتیاز گرفت و یک امتیاز پیش افتاد.

در راند دوم باقری معتمد یک امتیاز گرفت و البته یک اخطار دریافت کرد. در حالی که دو بر صفر پیش بود یک ضربه سر دریافت کرد و 3 بر 2 عقب افتاد اما در ادامه یک امتیاز دیگر گرفت و کار را مساوی کرد.

در راند پایانی باقری معتمد که یک اخطار از حریف عقب بود، سرانجام در 40 ثانیه‌ی پایانی یک امتیاز گرفت، اما در ادامه او یک اخطار دیگر گرفت و یک امتیاز به نیک‌پا داده شد تا کار به راند چهارم کشیده شود.

در راند طلایی باقری معتمد اولین امتیاز را گرفت و پیروز شد.

باقری‌معتمد برای راهیابی به دیدار پایانی این وزن دیوگو سیلوا، تکواندوکار برزیلی را پیش‌رو دارد.

در سوی دیگر جدول سروت تازگل تکواندوکار ترک که در رنکینگ جهانی در رده نخست قرار دارد و جدی‌ترین رقیب باقری معتمد برای کسب مدال به شمار می‌رود، با پیروزی مقابل تکواندوکاری از اوکراین به نیمه نهایی رسیده است.

کد خبر 180519
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز