جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران گفت : ما فقط مسئول نظافت شهر نیستیم و بلکه باید همانگونه که شهرداری تهران را یک نهاد اجتماعی می‌دانیم به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهروندان تهرانی در شهر تهران توجه ویژه داشته باشیم.

محمد باقر قالیباف در همایش بررسی عملکرد یک ساله شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری هیچ دغدغه ای جز دغدغه مردم ندارد ، گفت: خوشبختانه بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در اواخر سال گذشته برای برنامه های سال جاری شهرداری تهران انجام شده بود در سال 85 عملکرد تمام حوزه های شهرداری بالای 98درصد بوده است.

قالیباف با تاکید بر دو اصل شهروند مداری و محله محوری به عنوان دو رویکرد جدی شهرداری تهران در اجرای برنامه های سال آینده گفت : باید در سال 86 به کیفیت در همه ابعاد توجه ویژه ای داشته باشیم و بازرسی شهرداری تهران به همان اندازه که در بحث های مالی حساسیت نشان می دهد حتما در بحث کیفیت نیز حساسیت و توجه خاص داشته باشد.

کار در شهرداری طاقت‌فرساست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این همایش با بیان اینکه اختیارات مدیریت شهری در بلدیه های سابق بسیار بیشتر از شهرداری های کنونی بوده است، گفت: در بلدیه های آن زمان اداراتی مانند آب و فاضلاب و بسیاری از مجموعه‌های خدماتی دیگر شهر زیر نظر مدیریت شهری و در واقع بلدیه آن زمان بود در حالی که امروز، برای مصوباتی که هر روز در مجلس صورت می‌گیرد نه تنها به این اختیارات موجود اضافه نمی‌شود بلکه بسیاری از اختیارات شهرداری و مدیریت شهری حذف نیز می‌شود. 

چمران در ادامه افزود: کارکردن در شهرداری کاری است طاقت فرسا و شبانه روزی که حتی با فحش و ناسزا شنیدن بسیار همراه است. وی اظهار داشت: از سال 76 تا کنون هیچ حسابرسی در شهرداری تهران صورت نگرفته بود و خوشبختانه سرانجام با همت و همکاری شهرداری تهران این کار در شرف انجام است.

کد خبر 18007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز