سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

گروه سیاسی: عضو هیات رئیسه نمایندگان تهران تاکید کرد: با توجه به عملکرد مثبت شهردار تهران تغییر مدیریت پایتخت را باعث تزلزل در مدیریت شهری می دانم و معتقدم تغییر شهردار در شرایط کنونی آثار بدی برای شهروندان تهرانی دارد.

پرویز سروری تصریح کرد : تجربه نشان داده است همواره  ثبات مدیریت شهری در کار خادمان و مدیران شهری تاثیری مثبت داشته است.
 نماینده مردم تهران با اشاره به موفقیت قالیباف در مدیریت پایتخت افزود: 98 درصد برنامه‌های شهرداری در سال گذشته محقق شده است و رضایت مردم از کار شهرداری بیانگر لزوم استمرار فعالیت شهردار فعلی است.
دیدار با چمران و قالیباف
هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس در گفتگو با رئیس شورای شهر و همچنین شهردار تهران نظرات آنان را در خصوص ادامه فعالیت مدیریت کنونی پایتخت در سومین دوره شورای شهر جویا شدند تا درگزارشی به مجمع نمایندگان تهران ارائه کنند.پرویز سروری نماینده مردم تهران که به همراه سید علی ریاض و حسین مظفر اعضای این هیات سه نفره را تشکیل می دهد با اعلام این خبر به مهر،گفت : در نشست روز یکشنبه گذشته مجمع نمایندگان تهران مقرر شد، با توجه به شروع به کار شورای شهر سوم و موضوع انتخاب شهردار  و همچنین به دلیل مجموعه گزارشات ضد و نقیض شنیده شده در این خصوص ، برای کسب اطلاعات دقیق هیاتی مامور دریافت مستقیم و  بی واسطه نظرات آقایان چمران و قالیباف شود.
تقدیر نمایندگان
عباسعلی اختری نماینده تهران با اشاره به تدوین نامه ای در مجلس برای تقدیر از عملکرد دوره دوم شورای شهر و شهردار تهران به خبرنگارپارلمانی همشهری گفت: ‌قدردانی از خدمات و زحماتی که شورای شهر دوره دوم در تهران انجام دادند و تشویق شورای سوم به رفع مشکلات مردم مهم‌ترین انگیزه تدوین‌کنندگان این نامه بوده است.
حسن سلیمانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هم درخصوص بیانیه مذکور گفت: ما در این بیانیه به‌طور عمومی از شوراهای اسلامی کشور و به‌طور اخص از شورای دوم شهر تهران تقدیر به عمل آوردیم.
دیگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : عملکرد درخشان و اخلاص دکتر قالیباف در مدیریت شهری و تلاش برای حل مشکلات کلان شهر تهران اثبات شده است.
مصلحت مردم
سید مهدی طباطبایی در گفتگو با مهر با اشاره به پایان دوره دوم شورای شهر تهران و بحث انتخاب شهردار، گفت: من این را نفی نمی‌کنم که ممکن است افرادی باشند که از شهردار فعلی تهران، قوی تر باشند، اما تغییر  فردی چون قالیباف که تجربه خوبی در شهرداری داشته به مصلحت مردم نیست. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای تغییر مکرر مدیریت شهری، ثبات مدیریت شهری در شرایط فعلی را ضروری توصیف کرد.
سرعت در انتخاب
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم هم ضمن توصیه‌ای جدی به اعضای شورای شهر گفت: برای انتخاب شهردار سریع عمل کنند و هر شهرداری که مصلحت می‌دانند، انتخاب کنند و اجازه ندهند این موضوع به یک تنازع در میانشان تبدیل شود.
محمدرضا باهنر تاکید کرد: اعضای شورای شهر در سایر نقاط کشور نیز باید با وحدت و یکپارچگی به عمران و آبادکردن شهرها بپردازند.
مخالفت با تغییر
سعید ابوطالب دیگر نماینده تهران هم با اشاره به این که بحث تغییر شهردار تهران را یک جریان سیاسی دنبال می‌کند گفت: با تغییر مدیریت شهر تهران مخالفم. سعید ابوطالب، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با مهر با اشاره به برخی شایعات و تلاشها برای تغییر مدیریت شهر تهران در آستانه پایان دوره دوم شورای شهر تهران گفت: معتقدم با توجه به عملکرد مقبول شهردار فعلی که موجب رضایتمندی در شهروندان تهرانی شده است و این که آقای قالیباف دوسال در این سمت حضور داشته است، طرفداران عوض شدن شهردار باید ادله قوی و قانع کننده ای داشته باشند.وی افزود : هنوز از طرف این جریانها و افراد، ادله قانع کننده ای در این مورد ارائه نشده و به همین خاطر به نظر می رسد که این زمزمه ها صرفاً یک رفتار سیاسی باشد.

کد خبر 20425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز