همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های عرب مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه در انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی سوریه را تکذیب کرد و این رسانه‌ها را عامل خدمتگذاری به صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از العالم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» در این باره گفت: به علت حوادث اخیر در سوریه و حمایت ایران از مقاومت در فلسطین، برخی از رسانه‌های عرب با هماهنگی همتایان غربی خود به صورت غیر اخلاقی و خصمانه ایران را مورد هجمه تبلیغاتی قرار داده‌اند.

سردار شریف افزود: این رسانه‌ها شایعات فراوانی را درباره ایران منتشر کرده‌اند، که از جمله آنها ادعای حضور سردار سلیمانی در سوریه و در محل انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنها تلاش می‌کنند تا آرزوها و امیدهای‌شان را با هدف منحرف کردن افکار عمومی مطرح کنند. این در حالی است که در سایه بیداری اسلامی اهداف این رسانه‌ها و اقدامات‌شان در زمینه دروغ‌پراکنی ضد ایران و سیاست‌های اصولی آن بر همگان روشن شده است.

مسئول روابط عمومی و انتشارات کل سپاه افزود: این رسانه‌ها تلاش می‌کنند با این اقدامات به حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی روحیه دهند و روحیه‌محور مقاومت را دچار تخریب کنند؛ و بر افکار عمومی تأثیر بگذارند. آنها به خوبی می‌دانند که مردم کشورهای عربی و اسلامی حامی محور مقاومت و سوریه هستند که در خط مقدم مقاومت در مقابل توطئه‌های دشمن در منطقه قرار دارد.

سردار شریف در پایان تأکید کرد: این رسانه‌ها تلاش می‌کنند به همه کسانی که از مسأله فلسطین حمایت و در مقاومت مشارکت می‌کنند ضربه بزنند.

 

کد خبر 178294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز