همشهری آنلاین: سردار جزایری هشدار داد: به زودی خاک سوریه از لوث دشمن پاکسازی می‌شود و آنگاه نوبت مقاومت است تا به حساب کشی از هر یک از دشمنان سوریه بپردازد.

سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون شکست مجدد استکبار جهانی در جبهه سوریه، اظهار داشت: جبهه بزرگی از عوامل شیطان بزرگ و کشورهای زبون تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیزم جهانی جنگی همه جانبه را علیه دولت و ملت سوریه به راه انداختند، لیکن با حضور قدرتمند مردم و دولت و نیروهای مسلح این کشور توطئه آمریکایی، اروپایی، عرب‌های مرتجع و سایر هم پیمانان این جبهه شیطانی با شکستی بزرگ و تاریخی روبرو شد؛ به گونه‌ای که در حال حاضر دشمن جز اقدامات تروریستی و بمب گذاری و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاری از دستش بر نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: دشمن قادر به جابجایی نظام در سوریه نیست و مردم این کشور و دوستان اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.

جزایری در ادامه افزود: هنوز هیچ یک از دوستان سوریه و جبهه بزرگ مقاومت وارد عرصه نشده‌اند و چنانچه این اتفاق روی دهد ضربات قاطعی به جبهه دشمن و به خصوص عرب‌های منفور وارد خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکا اگر توانمندی لازم را داشت مانع سقوط نزدیکترین هم پیمانش یعنی رژیم مبارک می‌شد لذا جای تعجب است چگونه ارتجاع منطقه همه موجودیت خود را در پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به قربانگاه برده است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مردم سوریه اظهار داشت: امروزه بیش از گذشته مراقب ترفندهای عملیات روانی و دروغ‌های بزرگ رسانه‌ای جبهه استکبار باشند چرا که دشمن شکست خورده بخش عمده‌ای از توانش را صرف جنگ روانی علیه مردم و دولتمردان سوریه کرده و تلاش دارد از این طریق شکست در جنگ سخت را جبران کند.

وی افزود: البته هدف جنگ نرم آمریکا صرفا مردم و دولت سوریه نیست و سایر کشورهای دوست را نیز تحت پوشش دارد. دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ای آمریکا با کمک سایر هم پیمانانش کوشش دارد از یک طرف شکست و ناکامی خود را پیروزی و از طرف دیگر دولت سوریه را محکوم به نابودی جلوه دهد و بدین وسیله مانع حمایت‌های مردمی و سایرین نسبت به سوریه بشود.

این مقام عالیرتبه نظامی کشور تصریح کرد: به زودی خاک سوریه از لوث دشمن پاکسازی می‌شود و آنگاه نوبت مقاومت است تا به حساب کشی از هر یک از دشمنان سوریه بپردازد.

جزایری گفت: این که در خبرها آمده است مردم سوریه از دشمنان خود انتقام خواهند گرفت یک حقیقت است و مردم سوریه به شدت از دولت‌های شرور آمریکا، ترکیه، قطر، عربستان و سایر هم پیمانان تروریست‌ها عصبانی و خشمگین هستند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشو همچنین خطاب به مردم آمریکا و اروپا اظهار داشت: جای تعجب است که مردم این کشورها که در چنگال مشکلات مالی به سر می‌برند، چگونه این همه ظلم نسبت به دیگران را تحمل می‌کنند و علیه دولت‌های تروریست و جنگ طلب خود اقدام مناسبی انجام نمی‌دهند.

کد خبر 178654
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز