همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: 4 بازارچه شبانه میوه و تره بار در ماه مبارک رمضان راه اندازی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلانی، مهندس حسین صفایی با اعلام این خبر افزود: این بازارچه‌ها که به صورت آزمایشی فعالیت خود را همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می‌کنند، از ۸ صبح تا ۱۱ شب به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: بازار ثابت «جنت آباد» به نشانی بزرگراه آیت ا.. کاشانی، خیابان جنت آباد، خیابان نیرو؛ بازار ثابت «بهار شمالی» به نشانی بلوار فردوس غرب، بعد از پل شهید باکری ابتدای خیابان بهار شمالی؛ بازار محله‌ای «عزیزی» به نشانی خیابان آزادی خیابان شهید صالحی ضلع غربی میدان سماء و بازار «پاسدار گمنام» واقع در بزرگراه شهید محلاتی خیابان پاسدار گمنام ضلع شمال شرقی بوستان هفت تیر، چهار بازار در نظر گرفته شده برای اراه خدمات تا ساعت ۲۳ هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار درباره ساعت کار بازار‌ها و میادین در ماه رمضان گفت:: کلیه بازار‌ها و میادین میوه و تره بار صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ فعال خواهند بود. همچنین زمان ارائه خدمات بازار‌ها در روزهای جمعه از ساعت ۸ تا ۱۳ است.

صفایی افزود: روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر تمامی میادین و بازار‌ها تعطیل هستند.

کد خبر 177944
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز