سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: داریوش پیرنیاکان سرپرست گروه شهنازی در انتقاد از لغو کنسرت وزیر و دیگر مسئولان ارشاد را مورد خطاب قرار داد،اما اداره کل ارشاد کرمان اعلام کرد آنها هیچ مانعی برای اجرای کنسرت نداشتند و دلیل لغو کنسرت عدم توافق برگزار کنندگان بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛  که خبر یاد شده را روی خروجی سایت  این اداره قرار داد،عدم توافق مسئولان اجرای کنسرت گروه شهنازی با مسئولان برگزاری ؛موجب لغو کنسرت شد و هیچ‌گونه مانعی از ناحیه اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمان وجود نداشته است.

بر این اساس با توجه به درخواست خانه موسیقی ایران در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری در مورد اجرای گروه شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش درخواست مورد نظر پس از بررسی در شورای نظارت بر موسیقی استان در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری تایید شد.

همچنین استعلامات حراست برای اخذ مجوز در تاریخ 10 خرداد ماه سال جاری به شماره نامه 11.91.3980 به مرکز موسیقی وزارت متبوع ارسال شد و در تاریخ 27 خرداد ماه سال جاری به شماره 13256.91 از سوی مرکز موسیقی مجوز کنسرت فوق صادر شد.

متعاقبا پس از ارسال به شورای تامین و اداره اماکن از طریق اداره ارشاد شهرستان مجوز شورای تامین فرمانداری کرمان به شماره م.1116 در تاریخ 18 تیر ماه جاری و اداره اماکن عمومی به شماره 2914.4.17000 در تاریخ 18 تیر ماه جاری صادر و به این اداره کل ارسال و مجوز نهایی اجرای کنسرت فوق به شماره 11.5268 صادر و تحویل شد.

براساس اطلاعات واصله عدم توافق مسئولان اجرای کنسرت با مسئولان برگزاری موجب لغو کنسرت شد و هیچ‌گونه مانعی از ناحیه اداره کل ارشاد کرمان وجود نداشته است.

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که اداره ارشاد کرمان درباره لغو کنسرت شهرداد روحانی هیچ توضیحی نداد.

به گزارش همشهری آنلاین داریوش پیرنیاکان چهارشنبه،21 تیر در اعتراض به لغو کنسرت گروه شهنازی انتقاداتی را به مسئولان دانشگاه محل برگزاری،وزیر ارشاد، معاونت هنری و دفتر امور موسیقی بیان کرد.

more

  لغو کنسرت گروه شهنازی در کرمان و اعتراض سرپرست گروه

کد خبر 177880
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز