سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: دختر فراری که با همدستی دو پسر جوان مرتکب 2000 فقره سرقت لوازم خودرو در سطح پایتخت شده بود، با تلاش کارآگاهان اداره20 آگاهی بازداشت و روانه زندان شد.

مأموران گشت آگاهی پایتخت  هفته گذشته موفق شدند دو مرد جوان را درحالیکه در حال سرقت از یک خودرو بودند دستگیر کنند.

با انتقال این 2 جوان به اداره بیستم آگاهی تهران، آنها  به 2000 سرقت در طی 2 سال گذشته  اعتراف کردند. یکی از سارقان به نام احسان در بازجویی ها گفت: سرقت‌های زنجیره ای ما پس از آن آغاز شد که با یک دختر فراری به نام مونا آشنا شده و با او برای گردش به شمال رفتیم.

به خاطر ولخرجی در این سفر دچار مشکل مالی شدید شدیم و به همراه دوستم به نام عزت تصمیم گرفتیم با سرقت لوازم داخل خودرو و فروش آنها هزینه های سفر را تامین کنیم.

در آن سفر بعد از دوبار سرقت توانستیم پول مورد نیازمان راتامین کنیم، اما  بعد از آن وقتی که دیدیم به این راحتی می توانیم پول به دست بیاوریم، وسوسه سرقت به سراغمان آمد و شروع به سرقت در تهران کردیم و در طی 2سال 2000 بار دست به سرقت زدیم.

با اعترافات این دو جوان ، مونا نیز بازداشت شد و اعترافات همدستانش را تایید کرد.

سرهنگ سلطانی معاون آگاهی تهران در توضیح شیوه سرقتها گفت: این سارقان با شکستن شیشه های  انواع خودروهای پژو، پراید، پیکان و سمند لوازم داخل آن را به سرقت‌ می‌بردند. به گفته وی کاراگاهان اداره 20  تا کنون توانسته‌اند 8 خریدار اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سلطانی ازشهروندانی که ازاوایل سال 84  لوازم خودروی آنها با شیوه شکستن شیشه خودرو به سرقت رفته است خواست با شماره 51055520 تماس گرفته وکاراگاهان اداره 20 را درجریان قرار دهند.

کد خبر 17788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز