یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در چهارمین برنامه باشگاه تجسمی، نشست‌های تخصصی تحت عنوان «نگاهی به چند درس گفتار در صفحه‌آرایی» و «عشق من، صفحه‌آرایی!» با حضور لادن رضایی، فرزاد ادیبی و ایرج میرزا علیخانی از ساعت 18:00 فردا (دوشنبه 19 تیرماه) به مدت 2 روز،‌ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

صفحه آرایی

به گزارش ایلنا، لادن رضایی (کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری) از سال 79 تاکنون عضو هیئت انتخاب و داوری جشنواره‌های متعددی چون دومین دوره طرح فضاسازی سوره‌های قرآن کریم، نخستین، دومین و سومین دوره اعطای نشان پژوهش در طراحی گرافیک ایران، نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی دانشجویان و جایزه گرته (برای نگارش در طراحی گرافیک) از جمله فعالیت‌های این هنرمند برجسته است.

همچنین در ادامه این نشست نمایشگاه «پوستر و صفحه‌آرایی» با رویکرد نگاهی نو به صفحه‌آرایی به سرپرستی رضایی و با ارائه 75 اثر از تاریخ 18 تا 28 تیرماه، از ساعت 10 تا 19 در معرض دید علاقمندان است.

علاقمندان به حضور در نشست‌ها و بازدید از نمایشگاه، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های20-22872818 تماس بگیرند.

 

کد خبر 176639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز