همشهری آنلاین: چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی در محوطه باز تئاتر شهر با رها کردن بادکنک‌هایی به یاد «جواد ذوالفقاری» رسما آغاز به کار کرد.

نمایش کودک

به گزارش فارس، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی روز گذشته پس از اجرای نمایش «زندگی من» به کارگردانی هادی حجازی‌فر با حضور دبیر جشنواره رسما آغاز شد.

پس از اتمام اولین اجرای نمایش «زندگی من»، اردشیر صالح‌‌پور به داخل سالن اصلی تئاتر شهر آمد و گفت: یاد «جواد ذوالفقاری» همیشه برای تئاتر عروسکی زنده است، حتم دارم روح او در بین ‌ماست، زیرا جشنواره تئاتر عروسکی محصول کار و تلاش اوست.

وی ادامه داد: نمایش «زندگی من» محصول تلاش شاگردان «جواد ذوالفقاری» بود و امیدواریم با فعالیت‌هایی که انجام دادند قدری از ویژگی‌های او را به تصویر کشیده باشند.

دبیر جشنواره چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی تصریح کرد: زنده‌یاد «جواد ذوالفقاری» شوخ طبع بود؛ به طوری که حتی با مرگ هم شوخی می‌کرد و تا آخرین لحظه جلوی مرگ زانو نزد. جشنواره تئاتر عروسکی مدیون ذوالفقاری است.

هادی حجازی‌فر نیز در خصوص تاخیر به وجود آمده در اجرای نمایش نیز گفت: تاخیر به دلیل ناهماهنگی بود و امیدوارم خانواده ایشان این نمایش را بپسندند.

سپس بازیگران نمایش «زندگی من» با بادکنک‌هایی که در دست داشتند، به محوطه باز مجموعه تئاتر شهر رفتند و با رها کردن آن‌ها به یاد «جواد ذوالفقاری» جشنواره چهاردهم عروسکی را رسما آغاز کردند.

در ادامه عروسک‌های غول پیکر به اجرا حرکات پرداختند و بعد از آن «هفت‌خوان رستم» که حاصل تلاش بچه‌‌های پاتوق کودک بود، اجرا شد.

کارگردان «هفت خوان رستم» کوروش وفاداری است، که اولین اجرای آن‌ها همزمان با افتتاحیه جشنواره همراه بود.

کد خبر 175844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز