یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "جک و لوبیای سحرآمیز" ویژه کودکان از اول مهر در تماشاخانه پارین به روی صحنه رفته است.

کارتون

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که به صورت موزیکال اجرا می‌شود، با استفاده از فضاسازی‌های موسیقی و دکور و عروسک کودکان را وارد دنیا تخیل می‌کند و رنگ ها و شعرها ذهن را تا بالای ابرها برای کشف دنیایی جدید می‌برد.

جک و لوبیای سحرآمیز کاری از کارگاه تئاتر کودک بومرنگ است که در طی سال های گذشته نمایش هایی مثل "گرگ خیالباف" ، "زندگی کوتاه است"، "یه مردی بود علی قلی". "سیندرلا"، "آقا گرگه چه شکلیه" و "ماه مهربون ناز نکن" را برای کودک و نوجوان تولید کرده است.

نمایش موزیکال جک و لوبیای سحر آمیز تولیدی متفاوت برای مخاطب کودک و نوجوان است که از ۱ مهرماه ۹۱؛ شنبه تا چهارشنبه ویژه مدارس و مهد کودک ها در ۳ سانس ۹، ۱۰و ۱۱ صبح و پنج شنبه و جمعه ویژه عموم ساعت 17  اجرای خود را در تماشاخانه پارین آغاز می‌کند.

نویسنده و کارگردان این نمایش مهدی مهدی آبادی است و دیگر عوامل اجرایی کار عبارتند از بازیگران رامین کحال زاده، محمد فیاضی، بهاره میرزاپور، مریم ایرانمنش، هادی ولی لو، نرگس مقیمی، رامین کهن و آهنگساز رضا شعبانی است.

مدارس و مهد کودک‌های شهر تهران برای تماشای این نمایش می‌توانند با تماشاخانه پارین با شماره‌های ۲۲۱۸۲۹۵۰داخلی ۲۵ و موبایل ۰۹۳۵۳۸۶۶۳۷۶ تماس بگیرند.

تماشاخانه پارین در خیابان ولی عصر، خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی موزه زمان واقع شده است.

کد خبر 185431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز