سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش عروسکی "داستان گرگ‌هایی که می‌خواستن برگردن به قصه هاشون اما با جادوی گوسفندای شیطون! شدن اینجا ویلون " کاری از داود بنی اردلان است که اکنون در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران در حال اجراست.

به گزارش همشهری آنلاین، عواید حاصل از بلیت فروشی دو شب اجرای خود را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی ماه به کودکان حادثه دیده دبستان شهید رحیمی روستای درود زن استان فارس اختصاص می‌‌دهد.

داود بنی اردلان کارگردان این نمایش گفت: گروه نمایش «داستان گرگ‌هایی که می‌خواستن برگردن به قصه‌هاشون اما با جادوی گوسفندای شیطون! شدن اینجا ویلون» قصد دارد برای کمک به نیازمندان و کودکانی که در سانحه آتش‌سوزی مورد صدمه واقع شده‌اند، عواید حاصل از فروش بلیت دو شب اجرای خود را به این مهم اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نمایش ما برای کودکان دبستانی و پیش دبستانی اجرا می‌شود و کودکان مصدوم نیز در همین رده سنی قرار دارند، برای همدردی با این عزیزان، تصمیم به این کار گرفتیم.

بنی اردلان که تا کنون چندین نمایش کودک و سه نمایش بزرگسال را به روی صحنه برده است در ادامه افزود: به حتم مبلغی که از طرف گروه ما برای کمک اهداء می‌شود، مبلغ قابل ملاحظه‌ای نیست ولی این همدلی و همدردی با این کودکان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ما با این کار نه تنها می‌توانیم به کودکان بیاموزیم که باید به همنوع خود در هر کجا که باشد، کمک کنند. بلکه با گذشت زمان از وقوع این حادثه می‌توانیم به یادآوری مجدد این واقعه بپردازیم تا بلکه حمایت‌های مادی و معنوی از این بچه صورت گیرد.

وی گفت : امیدوارم افراد علاقمند در این دو شب اجرای ویژه به فرهنگسرای نیاوران بیایند.

ندا نوری، فاطمه توکلی، پرستو آریا کیا، رضا غفارنژاد عروسک گردان‌های این نمایش هستند و آتوسا جانثاری طراح صحنه، سروناز نانکلی ساخت عروسک و سولماز نباتی دستیار کارگردانی این اثر را بر عهده دارند.

نمایش «داستان گرگ‌هایی که می‌خواستن برگردن به قصه‌هاشون اما با جادوی گوسفندای شیطون! شدن اینجا ویلون» تا پایان دی ماه همه روزه در ساعت 30/17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

کد خبر 155887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز