اعتبارنامه 4 نماینده مجلس نهم پس از برگزاری دو جلسه غیرعلنی سرانجام تصویب شد. بدین ترتیب الیاس نادران، حبیب برومند، فتح الله حسینی، مهدی موسوی نژاد به طور رسمی نماینده مجلس نهم شدند. در این میان حمد توکلی تنها نماینده‌ای است که باید همچنان منتظر بررسی اعتبارنامه‎اش بماند.

به گزارش همشهری آنلاین، امروز نمایندگان مردم در خانه ملت در ادامه بررسی اعتبارنامه‏‌ها، با برگزاری دو جلسه غیر علنی در ابتدا و اواسط جلسه علنی امروز مجلس، به بررسی اعتبارنامه ها پرداختند و بر اعتبارنامه الیاس نادران، حبیب برومند، فتح الله حسینی، موسوی نژاد مهر تأیید زدند.

پرونده اعتبارنامه حبیب برومند نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار، سیدمهدی موسوی نژاد منتخب مردم دشتستان و فتح اله حسینی نماینده مردم قصر شیرین در جلسه غیرعلنی امروز بررسی شد و معترضان در این جلسه به بیان دلایل اعتراض خود پرداختند و نماینده مربوط نیز در برابر معترضان از خود دفاع کرد.

سرانجام پس از پایان جلسه غیرعلنی و برگزاری جلسه علنی، نماینده ها در مورد اعتبارنامه این سه نماینده رأی گیری کردند و با رأی مثبت خود، پرونده این سه اعتبارنامه را هم بستند.

روند بررسی اعتبارنامه الیاس نادران برخلاف سه نماینده قبلی به برگزاری جلسه غیرعلنی به منظور شنیدن صحبت‏‌های معترضان با فاکتور گرفتن حضور مردم همراه نشد، بلکه به دلیل انصراف افراد معترض به اعتبارنامه نادران، این اعتبارنامه نیز تأیید شد تا پرونده اعتبارنامه تمام نمایندگان مجلس نهم به جز احمد توکلی بسته شود و تنها  توکلی در پشت خط تأیید اعتبارنامه منتظر بماند.

 

کد خبر 175435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز