همشهری‌آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه توکلی را با 204 رای موافق به تصویب رساندند. بر این اساس سوت پایان بررسی پرونده اعتبارنامه‎های مجلس نهم نیز سرانجام به صدا درآمد.

به گزارش همشهری آنلاین، موضوع بررسی اعتبارنامه احمد توکلی منتخب تهران در جلسه علنی امروز مجلس، مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارایه گزارش کمیسیون تحقیق مبنی بر تایید اعتبارنامه منتخب تهران دو معترض به پرونده وی صحبت کردند و نجابت و دهقان نمایندگان تهران و چناران و رئیس مجلس نهم در دفاع از توکلی سخن گفتند.

در این جلسه اعلام شد که نمایندگانی چون مرندی و زاهدی و باهنر قصد دفاع از اعتبارنامه توکلی را داشتند که نوبت به آنها نرسید.

مهر در این باره نوشت: در ادامه جلسه توکلی از فرصت دفاع از خود که بیش از 30 دقیقه بود استفاده نکرد و در دفاع از خود تنها به چند جمله کوتاه و قرائت بیتی شعر اکتفا کرد. 

در پی این دفاعیات ایرانپور و حسینی دو معترض به اعتبارنامه توکلی اعتراض خود را پس گرفتند موسوی نژاد بر اعتراض خود پابرجا ماند و مجلس نسبت به اظهار نامه توکلی رای گیری کرد.

در نهایت نمایندگان مجلس با 204 رای موافق، 40 رای مخالف و 8 رای ممتنع از 252 نماینده حاضر، اعتبارنامه توکلی را به تصویب رساندند.

کد خبر 176098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز