دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بارندگی شدید که از صبح امروز در بیشتر شهرهای مازندران آغاز شده است آبگرفتگی معابر را به همراه داشت و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.

اداره کل هواشناسی مازندران روز گذشته از ناپایداری جوی و کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در مناطق مختلف مازندران خبر داده بود.

به گفته واحد مرکزی خبر از شهرهای مختلف مازندران بارش رحمت الهی که پس از نزدیک به یک ماه در استان روی داد با وجود مشکلاتی که برای رفت و آمد مردم ایجاد کرده است اما موجب شادمانی شهروندان و خنکی هوا شده است.

باران و رعد و برق که از صبح امروز آغاز شده هم اکنون نیز ادامه دارد.

همچنین به گزارش فارس میزان بارندگی به قدری است که دستفروشان و دکه‌داران مطبوعاتی را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است. خطر تصادفات داخل شهری به علت آبگرفتگی زیاد و کمی دید رانندگان نیز پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در شهرستان نوشهر و چالوس بارندگی سبب آبگرفتگی جداول کناره خیابان‌ها شده است. در سلمانشهر عباس آباد نیز بارش باران به حدی است که عبور و مرور برای پیاده‌ها با مشکلاتی همراه است.

تاکنون خبری از خسارتهای احتمالی آبگرفتگی به ویژه به مزارع باغی و زراعی استان گزارش نشده است.

اداره کل هواشناسی مازندران هوای 24 ساعت آینده استان را ابری همراه با بارش باران (بارش برف در نقاط سردسیر و کوهستانی)، وزش باد، کاهش محسوس دما و از اواخر شب به تدریج با کاهش اناپایداری و ابر پیش‌بینی کرده است.

کد خبر 174375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز