دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: راننده مسافر کش که بعد از سرقت کیف یک زن جوان اقدام به خرید ربع سکه از طلافروشی کرده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

28 اسفند ماه سال گذشته زن جوانی به کلانتری 23 فردیس کرج رفت و خبر از سرقت میلیونی داد. وی گفت: برای انجام کاری می‌خواستم به شهرک اندیشه بروم. به همین‌خاطر در میدان آزادی سوار یک خودروی مسافرکش شدم و در صندلی جلو نشستم. بعد از اینکه به شهرک رسیدم پیاده شدم و به سراغ کارهایم رفتم. چند ساعت بعد وقتی می‌خواستم برگردم، متوجه شدم که کیف پولم به سرقت رفته است. همان‌جا فهمیدم که سارق کسی جز مرد مسافرکش نیست که صبح همراه او از آزادی به شهرک اندیشه رفته بودم.

وی افزود: داخل کیفم چهار عابر بانک همراه با رمزشان، مقداری پول و مدارک هایم بود که وقتی قصد داشتم حساب را مسدود کنم پیامکی از بانک به‌دستم رسید که نشان می‌داد سارق اقدام به برداشت چهار میلیون تومان پول از یک حساب و در حدود 300 هزار تومان از حساب دیگرم کرده است و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

بعد از اعلام این شکایت تحقیقات ویژه در این زمینه آغاز شد و مأموران در بررسی‌های نخست دریافتند که راننده سارق ساعتی بعد از سرقت کیف پول زن جوان به یک طلافروشی در فردیس رفته و با کارت‌های سرقتی اقدام به خرید تعدادی ربع سکه بهار آزادی کرده است.

در این میان تنها سرنخی که از این مرد به دست آمد تصویر او بود که در دوربین مداربسته طلافروشی ضبط شده بود. مالباخته با دیدن چهره متهم وی را شناسایی کرده و گفت سارق همان مرد راننده‌ای است که در میدان آزادی وی را سوار بر خودروی سمندش کرده و به شهرک اندیشه برده بود. با توجه به اینکه تاکنون ردی از سارق فراری به‌دست نیامده و تنها سرنخ تصویر ضبط شده متهم در دوربین مداربسته است، بازپرس شعبه 24 دادسرای فردیس مجوز چاپ عکس متهم را صادر کرده است و چنانچه هرکس اطلاعی از مخفیگاه وی دارد می‌تواند موضوع را به کلانتری 23 فردیس اطلاع دهد.

کد خبر 173747
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز