سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی در نگارخانه موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.

خوشنویسی

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه «مطلع صبح» شامل آثار خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی، در نگارخانه موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که شامل 60 تابلوی خوشنویسی می‌‌شود، روز چهارشنبه10 خرداد ماه 1391 ساعت 17 با حضور دکتر حجت‌الله ایوبی، رئیس موسسه فرهنگی اکو، استادان خوشنویسی و دیگر هنرمندان کشورمان در نگارخانه موسسه فرهنگی اکو گشایش خواهد یافت.

علی اشرف صندوق آبادی، متولد 1339 و از هنرمندان استان ایلام است که زیر نظر استادانی چون عبداله جواری، غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی خوانساری خطاطی را آموخته و در سال 1387 گواهینامه استادی خود را از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است.

او از سال 1380 عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران است و در کشورهای ترکیه، کویت، فرانسه، انگلستان، تاجیکستان، پاکستان و شهرهای مختلف کشورمان نمایشگاه برگزار کرده است.

در متنی که استاد امیرخانی برای این هنرمند خوشنویس نوشته،آمده است: «استاد علی اشرف صندوق آبادی از استادان تاریخی ایلام و از هنرمندان موفق خوشنویس است که در بخش مدیریت نیز در استان و زادگاه خود جایگاه برجسته‌ای دارد و از چهره‌های تاثیرگذار انجمن خوشنویسان ایران محسوب می‌شود».

علاقمندان برای شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه «مطلع صبح» می‌توانند ساعت 17 روز چهارشنبه 10 خرداد ماه به نگارخانه موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، پلاک 10 مراجعه کنند.

نمایشگاه آثار علی اشرف صندوق آبادی تا روز 18 خرداد ماه، یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 و روز جمعه از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 172437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز