همشهری آنلاین: نمایشگاه خوشنویسی 17 استاد خط با حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مشاور رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه خوشنویسی 17 استاد خط، همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت انتشارات علمی و فرهنگی، با حضور دکتر علی زارعی نجفدری، مشاور رئیس جمهور و مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی و دکتر محمد باقر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نگارخانه ایوان افتتاح شد.

در این نمایشگاه 29 اثر از اساتید برجسته خط، در ابعاد مختلف و با خط نستعلیق و با موضوعات قطعات ادبی، دینی و اشعار فارسی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آثاری از استادان غلامحسین امیرخانی، اسفندیار ستارپور، رضا صفری، عباس نوری، کیخسرو خروش، عباس اخوین، محمد اکبر دفتری، محمد سمیعی، مهدی ابراهیمی، ناصر نوروزی منش، محمد سلحشور، جلیل رسولی، خسرو روشن، جواد صادقی، محمد شهبازی، صفر نورزاد و غلامرضا مشعشعی ارائه شده‌اند.

در حاشیه این افتتاحیه، دکتر خرمشاد در نوشته یادبودی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که دل مردم ایران همچون خط و شعرشان همیشه بهاری باشد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان آفریقا، چهار راه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره 25 ساختمان مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی "نگارخانه ایوان"مراجعه کنند.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 تا 18 میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

کد خبر 179172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز