مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: همایش "معماری و هنر" با حضور استادان بزرگ معماری همچون امیر محمدخوانی و عبد‌الحسین نقره کار 21 خرداد برگزار می‌شود.

همایش "معماری و هنر" با حضور محسن مومنی شریف -رییس حوزه هنری- و امیرمحمدخوانی، عبدالحسین نقره با هدف توجه به معماری از سوی نهادهای فرهنگی هنری به عنوان ابتدایی‌ترین هنرها و در عین حال یکی از شاخص‌ترین هنرهای هویت‌ساز ایران برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حضور اساتید نخبه معماری و شهرسازی برگزار می‌شود، موضوع معماری ایرانی اسلامی با توجه به شکوه و زیبایی معماری ایران، به ویژه در دوران اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین مرکز معماری حوزه هنری به عنوان اولین متولی فرهنگی هنری معماری برخی فعالیت‌های پیش رو در این مرکز را اعلام و از علاقمندان به فعالیت در برنامه‌های این مرکز ثبت نام به عمل می‌آورد.

همایش معماری و هنر روز یکشنبه 21 خرداد ماه ساعت 16 تا 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزارمی‌شود و شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی شرکت در همایش دریافت خواهند کرد.

علاقمندان به شرکت در این مراسم می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 66487866،66978635 مرکز معماری حوزه هنری تماس بگیرند.

کد خبر 172300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز