همشهری آنلاین: منابعی در عربستان از سفر ولیعهد بیمار این کشور برای سفر درمانی به خارج خبر دادند.

عربستان

مهر به نقل از خبرگزاری عربستان نوشت: نایف بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان جده را برای انجام معاینات پزشکی به سوی یک کشور خارجی ترک کرد.

رسانه رسمی عربستان به جزئیات بیشتری درباره این خبر اشاره نکرده است.

شایان ذکر است مجتهد(فردی که خود را "مجتهد" معرفی کرده، مدتی است از طریق "تویتر" در عربستان درحال انتشار اسرار پشت پرده و فساد حاکم بر خاندان سعودی در عربستان است) از سفر نایف بن عبدالعزیز خبر داده بود.
مجتهد در تویتر نوشته بود: منابع وابسته به دفتر نایف عبدالعزیز اعلام کرده‌اند که وی ظرف روزهای آینده عازم ژنو خواهد شد تا به درمان کمر درد و مفصل‌های خود بپردازد.

وی نوشته بود: سفر به ژنو در جدول برنامه‌های نایف نبوده است و وی سعی داشته است که از سفر پرهیز کند، زیرا دو ماه قبل از یک سفر درمانی بازگشته است، اما درد وی به حدی شدت یافته است که مجبور است به سفر درمانی برود.

مجتهد در ادامه آورده است: به احتمال زیاد نایف مجبور است مدت زمان زیادی را صرف معالجات خود کند، خواه نیاز به جراحی داشته باشد یا برنامه‌ای بدون جراحی داشته باشد.

وی در صفحه تویتر خود نوشته بود: به سبب سفر نایف به ژنو، ملک عبدالله سفر خود به مغرب را به بعد از ماه رمضان موکول کرده است، زیرا نایف مدت زیادی در خارج کشور خواهد بود.

مجتهد نوشته بود: ملک عبدالله و نایف به سلامتی خود بهای زیادی می‌دهند ،اما در عین حال هر دو درباره بی توجهی به خواسته های مردمی و برخورد با این خواسته‌ها متفق القول هستند.

کد خبر 172040
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز