شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار71 نگارخانه شامل 59 نگارخانه تهران و 12 استان برای اکسپو 91 (نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی) پذیرفته شد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، جواد صادقی؛ دبیر اجرایی اکسپو با اعلام این خبر گفت: با پایان کار هیات انتخاب آثار اکسپو آثار 59 نگارخانه از تهران و آثار هنرمندان 12 استان برای ارائه در اکسپو انتخاب شد.

صادقی با قدردانی از مشارکت و همکاری نگارخانه‌ها با دبیرخانه اکسپو گفت: با توجه به اینکه انتخاب آثار از روی تصاویر انجام شده است نگارخانه‌ها اصل آثار پذیرفته شده را مطابق تصاویر باید به صورت یکجا توسط نماینده خود در روزهای 18 و 19 خردادماه جاری به دبیرخانه تحویل دهند.

دبیر اجرایی اکسپو با اشاره به انتشار کاتالوگ اکسپو گفت: از هر هنرمند یک اثر به انتخاب دبیرخانه در کاتالوگ اکسپو منتشر می‌شود و آثاری که تصاویر آنها در کاتالوگ منتشر می‌شوند، در روز اول اکسپو به نمایش گذاشته خواهد شد و به ترتیب دیگر آثار ذخیره شده هنرمندان در نمایشگاه ارائه می‌شود.

صادقی درباره چیدمان نمایشگاه اکسپو گفت: نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی به صورت چیدمان است و غرفه‌های جداگانه نخواهیم داشت و در زیر هر اثر نام و آرم نگارخانه درج خواهند شد.

دبیر اجرایی اکسپو همچنین گفت: نگارخانه‌ها می‌توانند برای معرفی آثار خود به طور جداگانه نیز کاتالوگ منتشر کنند و در طول برگزاری اکسپو برای استفاده مخاطبان و کمیته بازاریابی اکسپو ارائه کنند.

اکسپو 91 از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی 28خرداد تا 12 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 171964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز