همشهری آنلاین: مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش روابط عمومی‌های این وزارتخانه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای آینده خبر داد.

پوستر عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد علی منفرد با اعلام این خبر افزود: این همایش 31 اردیبهشت و اول خرداد ماه به مدت دو روز در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش با حضور وزیر ارشاد از تلاش‌ها و خدمات فعالان عرصه روابط عمومی در چهار زمینه اطلاعات و اخبار، انتشارات و تبلیغات، ارتباطات مردمی و نوآوری و خلاقیت قدردانی می‌شود.

منفرد گفت: در این همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های سازمانها ،معاونت‌ها، مراکز و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان و اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی حضور دارند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات روابط عمومی‌های حوزه فرهنگ و هنر، بررسی مشکلات و نارسایی‌های موجود در روابط عمومی‌ها در زمان بروز بحران و ارائه راهکارهای مناسب، افزایش اثر‌بخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی‌های حوزه فرهنگ و هنر و معرفی روابط عمومی‌های فعال و الگوهای برتر در
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از اهداف برپایی این رویداد عنوان کرد.

منفرد همچنین ،انتشارات و تبلیغات شامل انتشار کتاب،کتابچه،گزارش،پوستر،بروشور و تهیه فیلم تبلیغاتی،اطلاعات و اخبار
شامل اطلاع رسانی و خبر،زیرپورتال،ارتباطات مردمی شامل پاسخگویی به نامه‌های مردمی ،تکریم ارباب رجوع،نوآوری و خلاقیت در فعالیت‌های روابط عمومی را از محورهای اصلی این همایش دو روزه عنوان کرد.

وی یاد آور شد: قرار بود این همایش همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شود ولی به دلیل همزمانی با یکصدمین سفر استانی دولت زمان آن به 31 اردیبهشت و اول خرداد ماه جاری تغییر یافت.

رئیس مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،این گردهمایی را فرصتی مغتنم برای بازنگری انتقادی هوشمندانه و منصفانه عملکرد روابط عمومی‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد در این همایش با بهره‌مندی از حضور استادان، فرهیختگان و صاحبنظران علم و فن روابط عمومی بتوانیم به پویایی روابط عمومی‌های این وزارتخانه کمک شود.

منفرد گفت: علاقمندان برای آشنائی با ضوابط و مقررات، نحوه داوری و زمان بندی ارسال آثار می‌توانند به فراخوان همایش روابط عمومی‌های وزارت ارشاد در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانی www.farhang.gov.ir بخش جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

 

کد خبر 170575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز