همشهری آنلاین: داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس هشتم و کاندیدای مجلس نهم از ایلام گفت: ستاد انتخاباتی‌ام قصد برگزاری سخنرانی در مسجد جامع شهرستان ایوان داشت اما فرماندار ایوان به رئیس ستاد انتخاباتی‌ام گفته است که اجازه سخنرانی در مسجد جامع را نمی‌دهد.

داریوش قنبری در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: مسئولان اجرایی انتخابات مجلس در برخی شهرستان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌اند، به عنوان نمونه قرار بود بنده در مسجد جامع ایوان سخنرانی داشته باشم اما فرماندار ایوان گفته است که سخنرانی نباید در مسجد جامع برگزار شود. البته رئیس ستاد انتخاباتی‌ام در حال پیگیری برای رفع مشکل است.

این کاندیدای انتخابات مجلس نهم افزود: طبق قانون، همه کاندیداها باید بتوانند دیدگاه‌های خود را در قالب سخنرانی بیان کنند اما مسئولان دولتی در این زمینه ممانعت و کارشکنی می‌کنند که این موضوع باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای مختلف در مساجد ایلام سخنرانی داشته‌اند. بنده در مسجد جامع ایلام سخنرانی داشتم اما مشخص نیست چرا برای سخنرانی‌ام در مسجد جامع ایوان ممانعت ایجاد می‌کنند. مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا رویه‌ها در مسائل اجرایی انتخابات، مختلف است.

قنبری با اشاره به اینکه در ایلام اجازه نصب عکس افراد در قالب "بنر" داده شده است، تصریح کرد: اجازه این شکل تبلیغات در شهرستان ایوان داده نشده است.

کد خبر 168225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز