همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل ناجا برای برقراری تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در هفدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران و روسای نیروی انتظامی با بیان اینکه سالی که طی شد از هر نظر سال پرتوفیقی برای کشور به خصوص نیروی انتظامی بود، گفت: اگر ما در نزول نعمت‌ها و بلاها صبر و استقامت کنیم مطمئنا وعده خداوند بر نصرت استوار است.

وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: تحریم‌های جبهه استکبار فرصتی برای رشد توانایی‌های داخلی بوده است و دشمن فقط با هیاهو بدنبال ایجاد فضای ارعاب است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در نیروی انتظامی باید از مرحله اصلاح رفتار بگذریم و به مهندسی رفتار اجتماعی برسیم به کاهش جرایم اشاره کرد و گفت: از بهمن ماه سال 89 سیر نزولی جرایم را شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید به فرماندهان و مدیران ناجا مبنی بر اشراف اطلاعاتی و آینده پژوهی براقداماتشان از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است. 

کد خبر 166144
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز