همشهری آنلاین: رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران از پیگرد تعدادی از کارکنان دولتی در تهران که با امکانات دولتی به تبلیغات انتخابات مجلس نهم اقدام کرده‌اند خبر داد و گفت: تعدادی از کارمندان دولتی در تهران با خودروی دولتی یا در ساعت اداری به امور مرتبط با تبلیغات انتخابات مجلس نهم مشغول شده بودند که این خاطیان شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

نعمت‌الله ترکی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره تخلفات کاندیداها در دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: تا کنون در مرحله دوم انتخابات مجلس گزارش مستندی مبنی بر عدم رعایت مواد قانونی تبلیغات دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: در ستاد انتخابات استان تهران به دستور استاندار به کلیه دستگاه‌های دولتی تاکید شده که در زمینه تبلیغات انتخاباتی ورود نداشته باشند. بنابراین در صورتی که تخلفی از دستگاه‌های دولتی در زمینه تبلیغات انتخاباتی مشاهده شود برابر قانون و ضوابط پیگیری می‌کنیم.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران از شناسایی و برخورد با چند کارمند دولتی در تهران که با استفاده از امکانات دولتی در مرحله اول انتخابات مجلس نهم تبلیغات انتخاباتی می‌کردند خبر داد و به همشهری‌آنلاین گفت: سه کارمند در یک مجموعه دولتی از خودروی دولتی برای تبلیغات انتخابات استفاده کرده بودند و همچنین موردی شناسایی شد که کارمند دولتی در ساعت اداری در امور تبلیغات انتخابات فعالیت می‌کرد.

ترکی درباره سرنوشت این کارمندان متخلف گفت: موضوع این کارمندان به هیئت تخلفات ارسال شد و هیئت تخلفات نیز برای آنها جریمه نقدی و کاهش رتبه گروهی در نظر گرفت.

کد خبر 168429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز