چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

شرکت سیمانتک، بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس در جهان، سرانجام پس از انتظاری طولانی مجموعه نرم‌افزار امنیتی جدید خود را با نام نورتون ‪ (Norton 360) ۳۶۰‬به بازار داد.

به گزارش سایت اینترنتی پی‌سی‌مگزین، نرم‌افزار نورتون ‪"۳۶۰‬به گستره وسیعی از امکانات از جمله قابلیت ضدویروس، ضد اسپای‌ور،دیوارآتش(فایروال)، فناوری ضد هک، قابلیت پشتیبانی(بک‌آپ) از فایلهای موجود در هارد دیسک، فناوری افزایش ضریب ایمنی معاملات اینترنتی و قابلیت بهینه‌سازی کارایی و عملکرد رایانه مجهز است.

شرکت سیمانتک روز دوشنبه و همزمان با انتشار این مجموعه امنیتی اعلام کرد این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده که حفاظت از رایانه کاربران را تا جایی که امکان دارد به صورت خودکار کنترل کند.

نورتون ‪ ۳۶۰‬به فناوری جدید سونار شرکت سیمانتک مجهز است که بر اساس آن می‌تواند تلاش هکرها برای نفوذ به رایانه با استفاده از ایرادهای امنیتی شناسایی نشده نرم‌افزارهای مورد استفاده کاربر را شناسایی کند.

نرم‌افزار نورتون ‪"۳۶۰‬برای حفاظت از فعالیتهای مالی کاربران در اینترنت، به فلیتر شناسایی سایتهای جعلی موسوم به فیشینگ مجهز است که از یک سو با استفاده از فهرستی که به طور مداوم به روز می‌شود، کاربران را در برابر سایتهای جعلی شناسایی شده حفاظت می‌کند و از سوی دیگر با استفاده از یک فناوری جدید، امکان ورود کاربران به سایتهای جعلی را که در گذشته شناسایی نشده‌اند، از روی برخی نشانه‌ها و رفتار آن سایتها از بین می‌برد.

این نرم‌افزار از اطلاعات موجود در هارددیسک و سایر درایوهای رایانه کاربران بک‌آپ تهیه کرده و به علاوه ‪ ۲‬گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می‌دهد که استفاده‌کنندگان از این نرم‌افزار می‌توانند اطلاعات حساس خود را از طریق اینترنت در این فضا و درون سرورهای شرکت سیمانتک به صورت ایمن ذخیره کنند.

نرم‌افزار نورتون ۳۶۰‬ به صورت خودکار فایلهای اضافی موجود در هارددیسک رایانه را شناسایی و پاک می‌کند، اطلاعات موجود در هارددیسک را با استفاده از یک برنامه زمانبندی مشخص مرتب می‌کند، اطلاعات مربوط به سابقه عملکرد اینترنتی کاربر را از رایانه پاک می‌کند و با کنترل نرم‌افزارهای در حال اجرا، میزان توان پردازنده رایانه را برای حداکثر کارایی تحت کنترل می‌گیرد.

نرم‌افزار نورتون ‪ ۳۶۰‬به علاوه به قابلیتی مجهز است که کاربران آن در هر ساعتی از شبانه روز در صورت مواجه شدن با مشکلات مربوط به عملکرد این محصول، می‌توانند با کارشناسان شرکت سیمانتک چت کنند و حتی در صورت لزوم از آنها بخواهند به صورت آن‌لاین مشکلات رایانه‌شان را برطرف کنند.

شرکت سیمانتک نرم‌افزار کارامد نورتون ‪ ۳۶۰‬را با اشتراک یک ساله، به قیمت ‪ ۷۹/۹۹‬دلار به فروش می‌رساند.

کد خبر 16818

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز