شنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: روز دوشنبه، نسخه جدید نرم‌افزار حفاظتی هویت Norton Confidential سایمنتک عرضه می‌شود.

بیل روزنکرانت مدیر سایمنتک گفت: این محصول به منظور ارائه گردش وب ایمن‌تر توسط خنثی‌‌سازی حملات پیشینگ و گروهی و از کار انداختن «نرم‌افزار‌های مخرب یا برنامه‌های بدخواهی که به دلیل سرقت اطلاعات محرمانه شما طراحی شده‌اند»، در نظر گرفته شده است.

Norton Confidential، وقتی کاربران سایت‌های پیشینگ مظنون را بازدید می‌کنند به آنان اخطار خواهد داد و وب‌سایت‌های قانونی را با نمایش آیکون «Trust Mark» در نوار ابزار مرورگر قابل اعتماد معرفی می‌کند.

همچنین Keystroke Loggers را آشکار و از ارسال اطلاعات اسم رمز به وب سایت‌های غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

کریس سوینسون مدیر صنعت تحلیل نرم‌افزار شرکت NPD Group گفت: محصول، برای افرادی که اکنون مورد سرقت هویت قرار گرفته‌اند، جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت و اگر سارق هویت در اطلاعات شخصی کاربران وقفه‌ای اندازد، در هنگامی که افراد به صورت آن‌لاین خرید می‌کنند و یا به کامپیوتر خود وارد می‌شوند چون دارای فایروال نیستند، باعث محدود شدن آن نوع سوء استفاده می‌شود. وی افزود، اما این محصول مشتری را از بانک یا دانشگاهی که سرور آن مورد مخاطره قرار گرفته است، حفاظت نمی‌کند.

زیر مجموعه محصول Norton Confidential، در محصول Norton Internet Security 2007 سایمنتک عرضه شده است و نیز در مجموعه امنیتی Norton 360 ارائه می‌شود.

اشتراک یک سال Norton Conf idential به مبلغ 49.99 دلار آمریکا است؛ اما می‌توان این محصول را از وب سایت سایمنتک به مبلغ 34.99 دلار خریداری کنید‌. نسخه بسته‌بندی شده محصول در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

کد خبر 5878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز