دوشنبه ۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: سیمانتک، بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس جهان نگارش آزمایشی مجموعه جدید نرم‌افزارهای امنیتی نورتون ۳۶۰ خود را منتشر کرد.

به گزارش پی‌سی‌مگزین، این مجموعه جدید علاوه بر حفاظت کاربران در برابر ویروس‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای مخرب موسوم ‌به تروجان، نرم‌افزارهای جاسوسی اسپای‌ور و کدهای مخرب مورد استفاده هکرها، به قابلیت‌های جدیدی نظیر تنظیم رایانه برای عملکرد بهینه و نیز پشتیبانی خودکار از فایل‌های موجود در هارددیسک در برابر حذف شدن تصادفی نیز مجهز شده است.

مجموعه نورتون ۳۶۰ به علاوه به قابلیت‌های امنیتی مجهز است که ایمنی خرید اینترنتی و عملیات بانکی آن‌لاین کاربران را افزایش داده و مانع از ربوده شدن اطلاعات حساسی نظیر کلمات عبور مورد استفاده کاربران در وب سایتها می‌شود.

به گفته انریکو سالم مدیر بخش تجاری سیمانتک، مجموعه نورتون  ۳۶۰سطح بالایی از ایمنی را به رایانه‌های کاربران آورده و با قابلیتهای حفاظتی خودکار، کارآمد و در همین حال با ظاهری ساده و قابل فهم در اختیار کاربران قرار گرفته‌ است.

نگارش آزمایشی نورتون ۳۶۰ هم‌اکنون به صورت رایگان از وب سایت سیمانتک قابل دانلود است. سیمانتک تاریخ عرضه نسخه نهایی این محصول را ماه مارس سال ۲۰۰۷ اعلام کرده ‌است.

کد خبر 9524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز