همشهری آنلاین: معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح دو مرکز نگهداری از آسیب‌دیدگان اجتماعی و گرمخانه خبر داد و گفت: شهرداری تهران بدنبال توسعه کیفی و تغییرات اساسی برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

گرمخانه

رضا جایگیری در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: همچنین امسال، راه‌اندازی مرکز رصد و بررسی نوسانات زندگی شهری از جمله برنامه هایی است که این سازمان در دست بررسی دارد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ارتقای دانش شهروندان مانند استفاده از محصولات فرهنگی و آموزشی به روش های هنری، تولید محصولات سینمایی، آموزشی و تصویری شهروندان از دیگر برنامه های شهرداری تهران است.

معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اسکان های غیررسمی نیز در همه مناطق و محله های شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم که درماههای اخیر، همه این موارد را شناسایی کنیم.

جایگیری افزود: همچنین شهرداری با همکاری بین بخشی با فرمانداریها و استانداری ها در خصوص جمع آوری و ساماندهی حاشیه نشینان فعالیت هایی را داشته است ولی باید تمام دستگاه های فرهنگی  همچون سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و وزارت ارشاد و .....در این زمینه فعال باشند.

کد خبر 168109
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز