مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی جمع آوری کارتن خواب‌ها در سطح شهر تهران گفت: بر اساس قانون، جمع‌آوری معتادان وظیفه نیروی انتظامی است اما شهرداری بر اساس تعهداتی که دارد رسیدگی به کارتن خواب‌ها را برعهده گرفته و از ابتدای فصل سرما با بالا بردن تعداد گشت‌ها، کارتن‌های بیشتری را از سطح شهر جمع‌آوری کرده است.

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،حسین زارع صفت با بیان‌اینکه از ابتدای فصل سرما تاکنون هیچ کارتن‌خوابی در اثر سرما فوت نکرده است گفت: اکنون تهران دارای دو گرم‌خانه فرامنطقه ای خاوران و بهمن است ولی ما برنامه توسعه مددسراهای فرامنطقه ای را در هر پهنه تهران در دستور کار داریم. همچنین همه مناطق مکلف شده اند مددسراهای اضطراری در سطح منطقه ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: افراد بی خانمان و کارتن خواب ها در سطح شهر تهران پراکنده اند و نمی‌توان نقطه خاصی را محل تجمع آنها دانست.

زارع صفت با اشاره به خدماتی که به افراد کارتن خواب در مددسراها داده می‌شود، گفت: این افراد در بدو ورود سلامتشان توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود بیماری امکان درمان‌شان فراهم شود. همچنین به جز محل خواب، امکانات بهداشتی و شام و صبحانه نیز به کارتن خواب ها داده می‌شود.

 

کد خبر 246742
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز