جمعی از اعضای بسیج روزنامه همشهری عصر دیروز با حضور در منزل شهید حسن تهرانی مقدم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

دیدار اعضای روزنامه همشهری با خانواده شهدا

خانواده شهید تهرانی مقدم در این دیدار که معاون فرهنگی، مسئول بسیج، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و تعدادی از مدیران بخش‌های مختلف مؤسسه همشهری حضور داشتند، به تبیین گوشه‌ای از ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی پدر موشکی ایران پرداختند. حسین تهرانی مقدم، فرزند آن شهید با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی شهید تهرانی مقدم اخلاص و ولایتمداری ایشان بود، گفت: ایشان همیشه به جوانان تاکید می‌کردند از خط ولایت جدا نشوید و در هر زمان و شرایطی گوش به ندای رهبری داشته باشید تا از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشوید.

تهرانی مقدم در تبیین این ویژگی پدر شهیدش با نقل خاطره‌ای از دیدار شهید تهرانی مقدم و جمعی از سرداران با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبری در آن دیدار فرمودند: «این حسن آقا هر کاری که ما از او خواستیم به نحو احسن انجام داده». وی با اشاره به اینکه دانشمندان جوان کشور ادامه‌دهنده راهی هستند که شهید تهرانی‌مقدم آغاز کرد و به اوج رساند، یادآور شد: شهید تهرانی مقدم همزمان با پیگیری فعالیت‌های موشکی، نسلی از دانشمندان جوان و با اخلاص را نیز تربیت و تقدیم انقلاب کرد که این روحیه از زمان جنگ در ایشان باقی مانده بود و قطعا اقتدار موشکی کشور به دست همین جوانان ادامه خواهد یافت. این فرزند شهید گفت:

شهید تهرانی مقدم با پشتوانه 30 سال همت و تلاش بی‌وقفه به این حد از دانش و تخصص رسید که توانست صنعت موشکی ایران را بنیانگذاری کند. در پایان این دیدار، مشاور مدیرعامل مؤسسه همشهری در امور ایثارگران به رسم یادبود، تمثالی از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به خانواده شهید تهرانی مقدم تقدیم کرد.

کد خبر 166789
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز