استقلال بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل صبای قم و بازگشت به کورس قهرمانی، حالا خودش را آماده شروع دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الجزیره امارات می‌کند.

فوتبال مربیان

این در حالی است که آبی‌پوشان تهرانی در این شرایط حساس دوباره دچار بحران مالی شده‌اند و بازیکنان این تیم نسبت به عدم‌دریافت پاداش قهرمانی در جام حذفی و پاداش بازی‌های لیگ معترض هستند. قول‌های مدیرعامل استقلال به بازیکنان هم در این مدت عملی نشده و گویا استقلالی‌ها چشم‌انتظار کمک وزارت ورزش هستند، از طرفی مسئولان هیات‌مدیره استقلال هم هنوز موفق به حل مشکلات مالی نشده‌اند.

پرویز مظلومی با ابراز نگرانی از این وضعیت می‌گوید:« بعد از قهرمانی در جام حذفی قول داده بودند پاداش‌ها را بدهند اما این اتفاق نیفتاد. از هیات‌مدیره و همچنین آقای عباسی وزیر ورزش درخواست می‌کنم مشکلات استقلال را برطرف کنند و نگذارند که دیر شود. توقع داشتم قبل از بازی چهارشنبه این هفته با الجزیره حداقل پاداش جام حذفی داده می‌شد و تیم با انگیزه بهتری به امارات می‌رفت. ما دنبال بهانه نیستیم و بچه‌ها هم بارها نشان دادند که تیم را دوست دارند و زحمت می‌کشند اما شاهد بودم که فتح‌الله‌زاده به بازیکنان و کادر فنی چک داده و اگر این چک‌ها پاس‌نشوند بچه‌ها دچار مشکل روحی می‌شوند. »

امیدوارم تلافی کنیم

آبی پوشان ساعت 7 صبح امروز برای دیدار با الجزیره راهی امارات شدند. مظلومی وضعیت استقلال را در آستانه این بازی مناسب توصیف می‌کند: «اوضاع تیم خوب است و آماده بازی با الجزیره هستیم. متأسفانه به‌دلیل بارندگی در روزهای اخیر نتوانستیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم ولی امیدوارم بچه‌ها بدن خود را در شرایط ایده‌آل حفظ کنند و بتوانیم تلافی بازی رفت در تهران را در بیاوریم. الجزیره نقاط قوتی دارد که باید آنها را ببندیم و نقاط ضعفی دارد که در تهران از آنها استفاده نکردیم.»

مظلومی در مورد پیش‌بینی‌ها درخصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر می‌گوید: «ما 4‌فینال درپیش داریم که باید این 4 بازی را ببریم. نباید کاری به دیگران داشته باشیم و نگذاریم اتفاقاتی که برای دیگران رخ داده برای ما رخ دهد. حق این بازیکنان قهرمانی است و ما باید آن را به دست آوریم. در طول فصل امتیازهایی از دست دادیم که این مسئله ما را اذیت کرد. زمانی که به فشردگی مسابقات اعتراض می‌کردیم می‌گفتند چرا این حرف‌ها را می‌زنید.

درحالی‌که 3 ماه گرفتار این مسئله بودیم اما اکنون می‌بینید که رقبای ما که به تازگی بازی‌هایشان فشرده شده صدایشان در آمده است. برخی دوستان می‌گویند چرا مظلومی بهانه می‌آورد و این حرف‌ها را می‌زند اما اکنون که خارجی‌ها هم این اعتراض‌ها را می‌کنند، تحلیل و نقد ‌کنند. من دنبال مقصر نیستم ولی بازی‌های فشرده خیلی به ما لطمه زد.» مظلومی درخصوص اینکه آیا قبول دارد پرسپولیس مقابل سپاهان به نفع استقلال بازی کرد می‌گوید: «پرسپولیس به نفع خودش بازی کرد. آنها باید می‌بردند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهند.»

پورحیدری: تذکری نگرفتیم

در روزهای اخیر خبرهای متفاوتی درخصوص تذکر ستاد تخلفات حرفه‌ای به باشگاه استقلال، در مورد ظاهر 3 بازیکن این تیم مطرح شده و گویا این ستاد از باشگاه استقلال خواسته که آندرانیک تیموریان، حنیف عمران‌زاده و فریدون زندی ظاهر خود را تغییر دهند. منصور پورحیدری سرپرست استقلال اما نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید: «هیچ نامه یا تذکری از ستاد تخلفات حرفه‌ای به ما نرسیده و اگر چیزی به دست ما برسد بررسی خواهیم کرد.»

او ادامه می‌دهد: «مسائل خصوصی هر فردی به خودش مربوط است ولی فرهنگ ما طوری است که گاهی اوقات حساسیت‌هایی به‌وجود می‌آید. مگر موهای بلند چه ایرادی دارد که بخواهیم این مسائل را حساس کنیم. اینکه یک بازیکن موهایش را بلند می‌کند یا کوتاه می‌کند به خودش مربوط است و باید دید که چگونه راحت است. با این حال همانطور که گفتم ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که فرهنگ خاص خودمان را داریم و گاهی اوقات این مسائل مشکل‌ساز می‌شود.»

کد خبر 166415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز