سید مهدی رحمتی دروازه بان شماره یک استقلال در بازی با مس سرچشمه از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و این اتفاق باعث نگرانی پرویز مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال شده است.

ورزش فوتبال

هرچند رحمتی در بازی‌های اخیر استقلال چند بار مرتکب اشتباهات عجیب شد ولی او یک مهره تعیین‌کننده برای آبی‌ها محسوب می‌شود و غیبتش در این شرایط حساس، اتفاق ناخوشایندی برای این تیم خواهد بود. رحمتی در توصیف صحنه‌ای که منجر به مصدومیتش شد، می‌گوید: «در یک صحنه با پژمان منتظری برخورد داشتم و احساس کردم زانویم صدا داد.

از شدت درد نمی‌توانستم بازی کنم و هنوز هم پایم درد می‌کند. امیدوارم این مصدومیت خیلی جدی نباشد و دوباره تمریناتم را شروع کنم. » آخرین اخبار از باشگاه استقلال اما حاکی از آن است که تیم پزشکی استقلال به کادر فنی امیدواری داده که مصدومیت رحمتی جدی نیست و او به احتمال فراوان می‌تواند در بازی با صبا به میدان برود. البته کمیته پزشکی باشگاه استقلال اعلام دقیق مبنی بر میزان مصدومیت رحمتی را منوط به نتیجه ‌ام‌آرآی دانست. قرار است وضعیت دقیق رحمتی امروز مشخص شود و نگرانی کادر فنی آبی‌ها تا قبل از مشخص‌شدن شرایط رحمتی ادامه خواهد داشت. آبی‌پوشان در غیاب رحمتی دیروز تمرین کردند در ضمن جی لوید ساموئل و حنیف عمران‌زاده هم در تمرین حاضر نبودند.

بازگشت میداوودی

میلاد میداوودی مهاجم جنوبی استقلال در بازی با مس سرچشمه غایب بود تا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد اختلاف او با پرویز مظلومی شنیده شود. با این حال به‌نظر می‌رسد که سوءتفاهمات برطرف شده و میداوودی در بازی با صبا به میدان خواهد رفت.
آتیلا حجازی مربی استقلال در مورد شرایط میداوودی و اینکه می‌گویند مظلومی به‌دلیل عدم‌آمادگی نظری روی او ندارد، می‌گوید:«این مسائل صحت ندارد. میلاد کمی از لحاظ بدنی دچار افت شده بود به همین دلیل با تشخیص سرمربی در اختیار مربی بدنساز قرار گرفت. او باید 10‌روز به‌طور اختصاصی تمرین می‌کرد و حالا شرایط خوبی دارد، احتمال اینکه میداوودی مقابل صبا بازی کند بسیار زیاد است.»

استقلال در شرایطی این هفته به مصاف صبا خواهد رفت که این روزها خبرهای امیدوار‌کننده‌ای در مورد وضعیت مجتبی جباری شنیده می‌شود. بعد از بازگشت آندرانیک تیموریان حالا آبی پوشان در انتظار بازگشت جباری هستند و آخرین اخبار حاکی از آن است که بازیساز شماره 8 استقلال به احتمال فراوان بعد از بازی با الجزیره امارات به میادین فوتبال بازخواهد گشت. او روز گذشته در تمرین استقلال پا به توپ شد.

منتظر لغزش سپاهان

آبی‌ها با پیروزی در کرمان نگذاشتند فاصله‌شان با سپاهان بیشتر از 3 امتیاز شود. با توجه به شرایط جدول، سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست ولی آنها منتظر لغزش سپاهان هستند تا شاید دوباره به صدر برسند و در نهایت قهرمان شوند. حجازی یکی از دستیاران مظلومی می‌گوید:« ما اگر بازی‌های خودمان را ببریم قهرمان خواهیم شد و از 5 بازی باقیمانده حتما باید 15امتیاز بگیریم. بازی‌های سپاهان زیاد سخت نیست و آنها از 5 بازی باقیمانده 4‌بازی را در اصفهان برگزار خواهند کرد و اگر ما قهرمانی می‌خواهیم باید 15امتیاز بگیریم. »

استقلال در 5 هفته پایانی به‌ترتیب مقابل صبا، شاهین بوشهر، شهرداری تبریز، صنعت نفت آبادان و نفت تهران قرار خواهد گرفت که بازی با شاهین و صنعت نفت خارج از تهران برگزار خواهد شد. سپاهان هم با پرسپولیس، فولاد، شاهین، ذوب آهن و مس سرچشمه روبه‌رو خواهد شد و بازی با فولاد تنها بازی بیرون از خانه زردپوشان خواهد بود. با این حال استقلالی‌ها چشم به لغزش سپاهان دارند تا از این فرصت استفاده کنند.

ناراحتی برهانی

آرش برهانی مهاجم استقلال در بازی با مس سرچشمه چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد ولی 2پاس گل داد تا یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش باشد. با این حال او با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد چرا که معتقد است توسط تماشاگران کرمانی مورد اهانت قرار گرفته است. برهانی می‌گوید: «برایم جای تعجب داشت که به من می‌گفتند پولکی، این در حالی است که من از مس سرچشمه اصلا پیشنهادی نداشتم و 2‌سال پیش با مس کرمان صحبت کرده بودم که حرف‌هایمان اصلا به مبلغ قرارداد و مسائل جزئی نرسید. از کرمانی‌ها توقع چنین رفتاری را نداشتم و با وجود سابقه‌ام در استقلال، رفتار کرمانی‌ها نسبت به بازیکنان و خودم متفاوت بود. این حرکت آنها باعث شد تا من ناراحت شوم. »

کد خبر 165565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز