همشهری‌آنلاین: حسین قریب به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال پاسخ منفی داد.

قریب

قارس نوشت: مدتی است که شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در باشگاه استقلال و جدایی فتح‌الله‌زاده به گوش می‌رسد. در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده حسین قریب است.

قریب که 3 سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود از سوی وزارت ورزش به عنوان جانشین فتح‌الله‌زاده در نظر گرفته شده بود. وی در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را کسب کند و پس از این موضوع احتمال حضورش در باشگاه استقلال قوت گرفت.

فتح‌‌الله‌زاده نیز در این باره گفته بود: «نام دو نفر را به عنوان جانشینان خودم به هیئت مدیره اعلام کرده‌ام که یکی از آنها قریب است.»

با توجه به رابطه خوب قریب با مسئولان وزارت ورزش و با توجه به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور وی به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال قوت گرفت. این در حالی بود که در کنار این موضوع برخی اعتقاد داشتند به همراه قریب، امیر قلعه‌نویی که 3 سال با این مدیر در استقلال کار کرده به این تیم بازخواهد گشت.

قریب احتمال حضورش در استقلال را رد کرد و گفت: از تمام دوستان به خصوص وزارت ورزش، باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده که در این مدت به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما با توجه به مشغله‌های کاری نمی‌توانم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را بپذیریم و پاسخ من به این پیشنهاد منفی است.

با این شرایط و با توجه به پاسخ منفی قریب، باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه وزارت ورزش سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

کد خبر 167001
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز