مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸
۰ نفر

گروه شهری: 14 بازار میوه و تره بار جدید به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان میادین در راستای وظایف از پیش تعیین شده و براساس یک برنامه مدون در ایام پایانی سال با راه‌اندازی و بهره‌برداری 14 بازار ساختاری، منطقه‌ای و محله‌ای میوه و تره بار در 9 منطقه 3، 4، 5، 7، 13، 15، 16، 17و 22 شهر تهران خدمت تازه‌ای را به شهروندان تهرانی ارائه کرد.

به گزارش شهرنوشت، در روزهای پایانی سال گذشته شهروندان تهرانی در مناطق مختلف شاهد بهره‌برداری از بازار‌های جدید میوه و تره‌بار بودند که با بهره‌برداری از این بازارها، شمار بازارهای میوه و تره بار شهر تهران به 150 رسیده و شهروندان با کمترین طی مسیر امکان دسترسی به بازارها را دارند. مجتبی عبداللهی در این باره به شهرنوشت گفت:

توسعه بازارها و میادین میوه و تره بار شهر تهران براساس نیازهای محله‌های شهر صورت می‌گیرد و این سازمان با جانمایی و امکان‌سنجی مناسب به توسعه بازار‌ها می‌پردازد. وی با بیان اینکه با بهره برداری بازارهای جدید میوه و تره بار، شهروندان در محلات مختلف شهر امکان دسترسی به محصولات باغی و کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب را دارند، افزود: تمام تلاش شهرداری تهران در توسعه بازارهای میوه و تره‌بار، ایجاد رضایت خاطر میان شهروندان در تأمین محصولات مورد نیاز است و این مسئله اکنون تعداد مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را از مرز 600‌هزار نفر در روز گذرانده است. به گفته عبداللهی، بازارهای 14‌گانه میوه و تره بار مذکور با ساختارهای اسکلت فلزی، سازه فضایی، سوله قاب، LSF و داربستی به عرضه محصولات کشاورزی خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: در بازار‌های جدید میوه و تره‌بار شهر تهران علاوه بر ایجاد فرصت برای عرضه بدون واسطه محصولات باغی و کشاورزی، غرفه‌های عرضه لبنیات، مواد پروتئینی، مرغ و تخم مرغ، خشکبار و... نیز ایجاد شده است.

کد خبر 165763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز