همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از راه اندازی 14 بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران خبر داد.

میوه و تره بار

حسین صفایی در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: این 14 بازار میوه و تره بار در مناطق سه، چهار، پنج، هفت، 13، 15، 16،17 و منطقه 22 تهران راه اندازی می شوند تا امکان دسترسی شهروندان این مناطق به میادین میوه و تره بار آسان تر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران میادین میوه و تره بار را براساس نیازهای منطقه ای و محله ای توسعه و گسترش خواهد داد، افزود: هم اکنون به طور میانگین 600 هزار نفر از شهروندان تهرانی به شکل روزانه به میادین میوه و تره بار مراجعه می کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: میادین میوه و تره بار جدید در بازارچه های محله ای کالاد در منطقه هفت، پیروزان در منطقه سه، بازارهای منطقه ای مبعث و ثامن در منطقه 1،  بازار شهیدان حسنی در منطقه 17، بازار المپیک در منطقه 22، بازار منطقه ای بهار شمالی، مهرگان، شهید باکری، طوقانی و قنات کوثر در منطقه چهار تهران به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

صفایی همچنین از فعالیت جانبی بازارهای میوه و تره بار خبر داد و افزود: ایجاد غرفه های فروش لبنیات، غرفه عرضه محصولات پروتئینی همچون گوشت قرمز، ماهی، مرغ و تخم مرغ در بازارهای میوه و تره بار دیده شده است.

در حال حاضر بیش از 175 بازار میوه و تره بار در تهران به صورت میادن میوه یا بازار محلی فعالیت می کنند که بیش از 30 درصد عرضه میوه را برعهده دارند.

کد خبر 165684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز