همشهری آنلاین: دادستان تهران گفت: چند نفر از عوامل دخیل در فرار شهرام جزایری دستگیرشده‌اند و با سرنخ‌های بدست آمده وی بزودی دستگیر خواهد شد.

سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز شنبه 5 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: ما به سرعت برای جزایری پرونده تشکیل دادیم؛ زیرا هنگامی که متهمی فرار می‌کند مرتکب جرم جدیدی شده که در صلاحیت رسیدگی دادسرای تهران است.

مرتضوی با بیان این‌که جزایری ممنوع‌الخروج شده است، اظهار داشت: حتی اگر جزایری از کشور خارج شود، از طریق اینترپل - پلیس بین‌الملل - وی را تعقیب و به کشور بازمی‌گردانیم.

دادستان تهران در باره عوامل احتمالی دخیل در فرار شهرام جزایری گفت: چهار، پنج مورد از عواملی که در فرار جزایری دخیل بوده‌اند، شناسایی کرده‌ایم که در بازداشت موقت هستند و تمام افرادی که در فرار این متهم نقش داشته‌اند تا یکی دو روز آینده مورد تعقیب قرار گرفته و بازداشت می‌شوند.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: به موجب قانون، تا زمانی که فراری بازنگردد، افرادی که در فرار وی دخیل بوده‌اند در بازداشت به سر خواهند برد و با آنان برخورد قانونی خواهد شد و هم‌چنین با کسانی که سهل‌انگاری کرده و موجبات فرار این متهم را فراهم کرده‌اند، نیز برخورد خواهد شد.

کد خبر 16490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز