مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: بیش از هزار و 870 بوستان محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در روز طبیعت میزبان بیش از یک‌ونیم‌میلیون خانواده تهرانی بودند.

13 بدر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بیش‌از 385 گروه آتش‌نشانی در مناطق مختلف شهر مستقر شدند. همچنین ستاد‌های سلامت، انتظامی و فرهنگی در بوستان‌های تهران استقرار یافتند تا بوستان‌های تهران میزبان میلیون‌ها شهروند تهرانی باشند.

مجتبی عبداللهی اظهار داشت: در نخستین روزهای کاری سال 91 با حضور تمامی مدیران معاونت خدمات شهری جلسه‌ای تشکیل شد و در آن کارگروهی تعیین شد تا به برکت نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی فعالیت‌های معاونت خدمات شهری تنظیم و برنامه‌ریزی شود.

به گفته عبداللهی، فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال و نامگذاری سال جدید، فصل‌الخطاب کار و فعالیت تمامی دستگاه‌ها از جمله معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است. وی فرمایشات مقام معظم رهبری را در سال جدید اصل و مبنای فعالیت معاونت خدمات شهری دانست و اظهار داشت: برآنیم تا به سهم خود فرمایشات معظم له را عملی کنیم و ماموریت خودمان را در سال جدید به خوبی به انجام رسانیم.

معاون خدمات شهری از برگزاری نماز جماعت در بیش از 110 بوستان فرامنطقه‌ای شهر خبر داد و گفت: در تمامی بوستان‌های تهران نیز امکاناتی مانند اجاق‌های سیار با هیزم‌هایی که از هرس درختان به‌دست آمده بود تعبیه شده بود تا شهروندان بتوانند در کنار خانواده روز طبیعت را جشن بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در بوستان‌های جنگلی آب آشامیدنی تأمین شد، تصریح کرد: تانکر‌های آب در حاشیه بوستان‌ها مستقر شدند و در کنار آن آب‌های آشامیدنی در بطری‌ها نیز در اختیار شهروندان قرار گرفت.وی به استقرار 385 تیم آتش‌نشانی در بوستان‌ها و نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: تیم‌های آتش‌نشانی برای مقابله با هر گونه حادثه در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات بودند که خوشبختانه تا ظهر روز گذشته هیچ حادثه‌ای گزارش نشد و اتفاق خاصی نیفتاد.

معاون خدمات شهری همچنین با اعلام اینکه بیش از 25 تن کیسه زباله در میان شهروندان در بوستان‌های پایتخت توزیع شده است افزود: بیش از یک‌ونیم میلیون عدد کیسه زباله بین مردم برای جمع‌آوری زباله توزیع شده است.همچنین فعالیت تیم‌های آموزشی با توزیع120 هزار عدد بروشور و CD آموزشی از سوی گروه‌های آموزشی بین مردم از دیگر اقدامات سازمان پسماند است.

همچنین در بوستان‌های شهر مخازن زباله پیش‌بینی شده است.عبداللهی همچنین به رایگان بودن پارکینگ‌های حاشیه بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده، تمامی پارکینگ‌های خصوصی و دولتی حاشیه بوستان‌ها برای پذیرش خودروی شهروندان هیچ وجهی دریافت نکردند و در این زمینه پیام‌های تشکر بسیاری نیز از سوی شهروندان دریافت کردیم.

وی به آماده‌باش معاونین خدمات شهری 22 منطقه شهرداری تهران خبر داد و گفت: ستاد مرکزی نیز در شهرداری منطقه4 برای این منظور آماده کردیم تا شهروندان روز طبیعت را بدون دغدغه و مشکل بگذرانند.عبداللهی همچنین از برگزاری جشن جمهوری اسلامی در بوستان‌های تهران در روز 12 فروردین خبر داد و گفت: روز 12 فروردین تمامی بوستان‌های شهر نیز پذیرای شهروندان بسیاری بود تا جشن نشاط را به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار کنند. معاون خدمات شهری در پایان اظهار داشت: شهر، امروز تمیز و آماده استفاده شهروندان است و نشانی از فعالیت‌های روز طبیعت در بوستان‌های تهران ملاحظه نخواهد شد.

کد خبر 164469
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز