همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن تمام مدارس کشور از روز دوشنبه چهاردهم فروردین 91 خبر داد.

 تمام مدارس کشور  14 فروردین دایر است

به گزارش فارس، علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از فردا چهاردهم فروردین 91 تمام مدارس کشور دایر است، اظهار داشت: از چهاردهم فروردین 91 روزهای تحصیلی سال 91 آغاز می شود و دانش آموزان نیز باید در مدارس حضور یابند.

وی به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساماندهی زنگ مدارس اشاره کرد و گفت: این مصوبه به امضای رئیس جمهور رسیده است و بر اساس آن، در طول سال تحصیلی فقط 3 زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس کشور در 3 مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش آموز و استکبار ستیزی (13 آبان) و زنگ انقلاب اسلامی (12 بهمن) نواخته می شود.

فرهادی به برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی و هماهنگی برنامه های تحولی آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: این نشست ها تاکنون با حضور وزیر و معاونان وی با مدیران کل و شورای معاونان آموزش و پرورش 7 استان به صورت جداگانه برگزار شده است که در این نشست ها درباره برنامه های تحولی آموزش و پرورش، ساماندهی نیرو، تغییر ساختار آموزشی بحث و بررسی می شود.

وی به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام نوروز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر کشور فعالیت گسترده داشت و تاکنون بیش از 3 میلیون و 881 هزار و 416 نفر در اقامتگاه های نوروزی پذیرش شده اند.

کد خبر 164455
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز