گروه اجتماعی- علی‌اصغر محمدی: «ثبت‌نام داوطلبان برای ورود به مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی و همچنین هنرستان‌های نمونه دولتی آموزش و پرورش شهر تهران از تاریخ 90/12/22 لغایت 91/2/10 در سایت www.tedu.ir انجام می‌شود.»

دانش آموزان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، داوطلبین پس از دریافت کد شناسه و دفترچه راهنما از طریق واحد آموزشی محل تحصیل خود با مراجعه به سایت مذکور می‌توانند در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی ثبت‌نام نمایند.

ضمنا دفترچه آزمون در سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی www.tehranedu.ir از لینک ثبت‌نام اینترنتی مدارس سمپاد و نمونه دولتی قابل دریافت است.گفتنی است سایت ثبت‌نام در ایام تعطیلات نوروز مسدود است و سپس تا تاریخ 10/2/91 فعال خواهد شد.

اطلاع‌رسانی جامع در آموزش و پرورش

خبر فوق عینا و بدون هیچ دخل و تصرفی از پایگاه جامع اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش آورده شده است. البته پیش از این بارها مسئولان وزارت آموزش و پرورش از وزیر گرفته تا معاونان وی تصریح کرده‌اند که سال آینده تحصیلی پایه اول راهنمایی تشکیل نمی‌شود.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش دانش‌آموزان به جای رفتن به پایه اول دوره راهنمایی تحصیلی به پایه ششم ابتدایی می‌روند و سال تحصیلی 92-91 نخستین سالی است که پایه ششم با استناد به سند تحول بنیادین تشکیل خواهد شد.

اینکه آموزش و پرورش پایتخت و وزارت آموزش و پرورش بدون توجه به اظهارات وزیر و مسئولان ارشد این دستگاه عریض و طویل اعلام می‌کنند ثبت‌نام داوطلبان برای ورود به مدارس راهنمایی آغاز شده در نوع خود بسیار جالب و حائزاهمیت است و شیوه ابداعی روابط عمومی این وزارتخانه است.

کد خبر 163483

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز