گروه اقتصادی: پیش‌فروش تندر 90 از 12تا 18 اسفند به مدت یک هفته انجام و تحویل خودرو به ثبت نام‌‌کنندگان به قید قرعه از خرداد سال 86 آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، تندر 90 سایپا در سه مدل E0، E1 و E2 با پرداخت 5 میلیون تومان از 12 تا 18 اسفند ماه از طریق نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور پیش‌فروش می‌شود.

 بر اساس اعلام ستاد خبری خودروسازی سایپا مدل E0 این خودرو به قیمت 8 میلیون و 200 هزار، مدل E1  نه میلیون و 600 هزار و مدل E2  به قیمت 10 میلیون و 600 هزار تومان پیش‌فروش خواهد شد که این قیمت‌ها بدون احتساب هزینه شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

این گزارش می‌افزاید: درصورت تقاضای مشتریان، مدل  E0 با نصب کولر به قیمت 8 میلیون و 600 هزار تومان عرضه خواهد شد و با توجه به محدودیت ظرفیت، خودروها بر اساس قرعه‌کشی تحویل می‌گردد.

همچنین زمان تحویل خودرو از نیمه دوم خرداد ماه 86 به بعد خواهد بود و برای بهره‌مندی بهتر متقاضیان از این خودرو و جلوگیری از دخالت دلالان، هرمتقاضی تنها قادر به ثبت‌نام برای یک خودرو بوده و  حق واگذاری امتیاز ثبت‌نام به غیر و یا حق صلح نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ما تیراژ تولید تندر 90 در شرکت سایپا  امسال2 هزار خودرو در مدل‌های مختلف خواهد بود و در نظر است در سال آینده در صورت تأمین به‌موقع قطعات تیراژ تولید سایپا به 80 هزار خودرو افزایش یابد.

کد خبر 16332

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز