چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سومین نماینده ایران در فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نتوانست ادامه دهنده راه استقلال و سپاهان باشد و در شرایطی که برتر از حریفان عربستانی بود اما در نهایت با کسب یک امتیاز ریاض را ترک کرد.

perspolis

از هفته نخست فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 چهارشنبه با دیدار تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض پیگیری شد که در پایان شاگردان مصطفی دنیزلی برابر حریف به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب آسمیر آودوکیچ، محمد نصرتی، شیث رضایی، مهرداد پولادی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، محمد نوری، مازیار زارع (هادی نوروزی)، علی کریمی (کاپیتان)، جواد کاظمیان (امیرحسین فشنگچی) و غلامرضا رضایی به میدان رفت و در نیمه اول موفق شد در دقیقه 43 توسط علی کریمی به گل دست پیدا کند. در این دقیقه "اوسام الهواسی" با دست مانع باز شدن دروازه الهلال شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند و این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند. کریمی این ضربه را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند.

در شروع نیمه دوم و در حالی که تیم الهلال با 10 نفر به بازی ادامه می داد این تیم عربستانی بود که در قیقه 53 روی ضربه ایستگاهی زیبای محمد الشلهوب به گل تساوی دست پیدا کرد. در ادامه این دیدار دنیزلی هادی نوروزی را به جای مازیار زارع و امیرحسین فشنگچی را به جای کاظمیان وارد زمین کرد تا با مهاجمان بیشتری روی دروازه میزبان خود حمله کند اما با وجود داشتن چند موقعیت خوب نتوانست گل برتری را وارد دروازه حریف کند تا با کسب یک امتیاز از ریاض برگردد.

در دیگر دیدار برگزار شده گروه d رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب تیم های فوتبال

لیگ قهرمانان آسیا/ سپاهان گام اول را با پیروزی برداشت

دومین نماینده ایران درفصل جدید رقابتهای لیگ برتر نخستین دیدار خود را با پیروزی برابر النصر امارات پشت سرگذاشت.

به گزارش مهر، دومین روز ازهفته نخست فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های سپاهان ایران و النصر امارات پیگیری شد که طی آن شاگردان زلاتکو کرانچار برابر مهمان اماراتی خود به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

در این دیدار که در حضور کمتر از 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، سپاهان در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام داد اما دفاع پرتعداد النصر این فرصت را از زردپوشان اصفهانی گرفت تا به گل برسند.

درحالی که بازی گره خورده بود و حملات سپاهان راه به جایی نمی برد، کرانچار با به میدان فرستادن محروم نویدکیا در 20 دقیقه پایانی روند هجومی تیمش را زهردارتر کرد و با ورود عماد رضا به زمین این حملات خطرناک تر شد تا اینکه بالاخره در دقیقه 85 نویدکیا با پاسی زیبا "برنو سزار" را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن را ضربه ای آرام دروازه النصر را باز کرد.

در دقایق باقی مانده تیم النصر از لاک دفاعی خارج شد تا شاید بتواند نتیجه را عوض کند و با کسب یک امتیاز ایران از ایران برود اما این شاگردان کرانچار بودند که اجازه رسیدن به گل به شاگردان والتر زنگا را ندادند تا در نهایت گام اول را با پیروزی پشت سربگذارند و دومین تیم ایرانی باشند که یک تیم عربی را شکست می دهند. سه شنبه شب استقلال برابر تیم الریان در قطر به پیروزی رسیده بود.

کد خبر 162994
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز