سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال ایران در دیداری خانگی برابر تیم نسف قارشی ازبکستان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رخدادهای لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

- بیش از 40 هزار تماشاگر با در دست داشتن پرچمهای ایران و آبی از نماینده فوتبال ایران برابر تیم نسف قارشی ازبکستان حمایت می کنند.

- دقیقه 4 نخستین موقعیت جدی دو تیم رقم خورد اما بازیکن نسف قارشی پس از سانتر توپ نتوانست، ضربه سر خود را روانه دروازه استقلال کند. پیش از این صحنه دو تیم نمایش برابری ارائه کرده بودند اما تیم نسف در ابتدای بازی تیم برتر میدان است.

- دقیقه 10 استقلال حمله حریف را پاسخ داد اما این موقعیت هم مانند فرصت تیم نسف قارشی به هدف ننشست. سانتر خسرو حیدری در این صحنه با ضربه سر مهاجمان استقلال تکمیل نشد.

- پس از نخستین حمله استقلال، برتری از آن نماینده ایران شده و فشار آبیهای ایرانی به حریف اجازه نمی دهد که این تیم جلو بیاید.

- در ادامه بازی تیم ازبکستانی حمله ای را روی دروازه استقلال تدارک دید اما حنیف عمران زاده این فرصت را از نسف گرفت.

- در دقیقه پانزدهم سانتر فریدون زندی بر روی دروازه نسف مهمترین فرصت دو تیم بود که کریم اف دروازه بان تیم ازبکستانی این توپ را دفع کرد.

- بازی با برتری تیم استقلال ایران دنبال می شود اما دو تیم نمی توانند موقعیتی را روی دروازه حریف خلق کنند.

- دقیقه 22 استقلال صاحب دومین ضربه کرنر شد که فریدون زندی سانتر خطرناکی ارسال کرد اما کریم اف توپ را دفع کرد. در برگشت، امیر آبادی سانتر کرد و ضربه ناقص آرش برهانی در آغوش دروازه بان نسف آرام گرفت.

- دقیقه 23 و در توپ برگشتی از حمله استقلال، توپ به بازیکنان نسف رسید که گئورکیان توسط عمران زاده سرنگون شد و داور خطا اعلام کرد. سانتر این توپ فرصت خطرناکی را برای تیم ازبکی ایجاد کرد اما عمران زاده توپ را دور کرد.

- سه دقیقه بعد و در یک ضد حمله، علی حمودی توسط حیدری در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه بازیکن جنوبی استقلال با فاصله اندک از کنار دروازه نسف به بیرون رفت. در ادامه دروازه بان و بازیکن نسف با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

- در ادامه این تیم استقلال است که قدرتش را بر حریف دیکته کرده اما سانترهای بازیکنان استقلال در سی دقیقه نخست از جناحین نتیجه ای در بر نداشته است.

- دقیقه 31 ساموئل موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه تیم ازبکستانی داشت اما تعللش اجازه باز شدن دروازه نسف را نداد اما در برگشت نسف خطرناک ظاهر شد اما ضربه سر بازیکن نسف با اختلاف به بیرون رفت.

- بازی محکم بازیکنان نسف بارها باعث شده تا داور در سوت خود بدمد اما تا دقیقه 34 داور به بازیکنی از دو تیم کارت زرد نداده است.

- در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان استقلال برای باز کردن خط دفاعی تیم ازبکی حملاتی را تدارک دیدند اما اصرار بر سانتر از جناحین و قدرت سرزنی بالای مدافعان نسف باعث شده که بازیکنان استقلال تا پایان نیمه نخست نتوانند به هدفشان برسند و این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. پیش از سوت پایان نیمه نخست، داور به مدافع نسف به خاطر کشیدن پیراهن بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

- با شروع نیمه دوم سرمربی نسف مجبور به تعویضی اجباری شد. ازاموف بازیکن جدید نسف بود که به جای کریم اف به زمین آمد. کریم اف به خاطر مصدومیت از میدان بیرون رفت.

- در دقیقه 49 فریدون زندی، یرکوویچ را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه پرقدرت بازیکن صرب استقلال با برخورد به کنار دروازه نسف به بیرون رفت.

- خطاهای پرتعداد بازیکنان ازبکی باعث شده که داور عربستانی بارها به نشانه خطا در سوت خود بدمد.

-آندرانیک تیموریان بازیکن مصدوم استقلال هم برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده است. - دقیقه 54 سانتر خطرناک بازیکن نسف را ساموئل به کرنر فرستاد.

- از دقیقه 55 تا 60 این تیم نسف بود که با استفاده از کناره ها نبض بازی را در اختیار گرفته اما حملات این تیم مانند موقعیتهای استقلال در پایان دو سوم از وقت بازی بی نتیجه بوده است.

- با شروع یک سوم پایانی بازی، استقلال دوباره برتری خود را بر حریف دیکته کرد. پرویز مظلومی هم برای اینکه زهر خط حمله تیمش را بیشتر کرده باشد میلاد میداودی را وارد زمین کرد. میداودی در دقیقه 65 به جای یرکوویچ وارد زمین شد.

- دقیقه 66 سانتر خطرناک مراداف را مهدی رحمتی با واکنشی به موقع از محوطه هجده قدم استقلال دور کرد.

- سه دقیقه بعد ضربه آرام فریدون زندی را کریم اف دروازه بان نسف به راحتی در آغوش گرفت. - در دقیقه 71 و در شرایطی که فرصت خوبی نصیب میداودی بازیکن تازه وارد استقلال شده بود اما با تعلل بسیار این موقعیت به هدر رفت.

- دقیقه 75 سانتر فریدون زندی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد اما ضربه خطرناک مدافع استقلال با فاصله از کنار دروازه نسف قارشی بیرون رفت.

- در دقیقه 78 پتروکولیوس ضربه سر خطرناکی به سمت دروازه استقلال زد که این توپ با فاصله کم از کنار دروازه خارج شد.

- اسماعیل شریفات و محسن یوسفی دیگر بازیکنان تعویضی استقلال بود که برای بالا رفتن توان تهاجمی استقلال به زمین آمدند.

- در دقایق پایانی بازی، بازیکنان دو تیم حملات بی برنامه ای روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما توان برابر دو تیم باعث شد که توپی از خط دروازه ها عبور نکند و در پایان این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

کد خبر 163973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز