مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

نخستین مرحله طرح جهادی 137 که از 31 تیر امسال در منطقه 4 شهرداری تهران آغاز شده است ، تا 6 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح جهادی 137، فرصت مناسبی است تا شهروندان منطقه با مشارکت در این طرح ضربتی ضمن تعامل با مدیریت شهری ، در رفع مشکلات و نیازمندی های محل سکونت خود سهیم باشند.

به گزارش سما، شهردار منطقه 4 در جمع روحانیون و ائمه جماعات منطقه ، فرماندهان پایگاه های بسیج و دبیران و نمایندگان شورایاری های محلات منطقه 4 ، گفت: سهم روحانیون و ائمه جماعات در طرح جهادی 137 بسیارحائز اهمیت است و با توجه به وسعت و گستردگی منطقه می توان امیدوار بود که ائمه جماعات در مساجد مدیریت شهری یاری نموده و شهروندان را در مشارکت در طرح جهادی 137 تشویق نمایند.

مهندس اسدالله کریمی افزود: خوشبختانه با تعامل مطلوبی که بین شهرداری تهران و ائمه جماعات و روحانیون وجود دارد می توان امیدوار بود که از این همدلی و همیاری و از مشارکت مردمی در رفع مشکلات شهری در طرح جهادی 137 استفاده بهینه کرد.

مدیر اجرایی طرح جهادی 137 شهرداری منطقه 4 ، مشارکت فعال و موثر نیروهای بسیج در طرح جهادی را از دیگر ارکان اصلی این طرح مشارکتی برشمرد و گفت: نیروهای بسیج در بین شهروندان دارای جایگاه ویژه ای هستند و با توجه به این اعتبار و اهمیت می توان امیدوار بود که با حضور این نیروهای مخلص در رفع مشکلات شهری می توان اقدامات موثری انجام داد.

وی ادامه داد: در این طرح جهادی که به مدت یک هفته که از 31 تیرماه تا 6 مردادماه اجرا می شود ، امکانات و وسایل لازم در اختیار پایگاه های بسیج قرار خواهد گرفت تا از این امکانات به نحو مقتضی به کار گرفته شود.

کریمی ، تعامل شورایاری ها را در جلب مشارکت های مردمی بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: در طرح جهادی 137 مهم ترین نقش را شهروندان اجرا می کنند ، زیرا با پتانسیلی که در شهروندان و تشکل های مردمی نظیر انجمن های شورایاری های محلات وجود دارد می توان امیدوار بود که این طرح با موفقیت به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه 6 مرداد ماه جاری که به عنوان روز مشارکت مردمی نامگذاری شده است، شهروندان می‌توانند با رنگ‌آمیزی و شستشوی در و دیوار منازل خود مشارکت کرده تا شعار شهر ما خانه ما تحقق عملی یابد.

کد خبر 1621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز