همشهری آنلاین: معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری موفقیت آمیز همه پرسی قانون اساسی جدید سوریه را به دولت و ملت بزرگ و مقاوم سوریه تبریک گفت.

حسین امیر عبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان مشارکت گسترده مردم در این گام اساسی را برخاسته از عزم ملت و دولت این کشور جهت تحقق روند اصلاحات در تمسک به وحدت ملی و یکپارچگی و بازگشت ثبات و امنیت توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، وی افزود: علی رغم تلاش گسترده دشمنان وحدت و یکپارچگی سوریه در آستانه برگزاری این همه پرسی، حضور مردم در پای صندوقها پیام آشکاری به طرف هایی که مترصدند با آتش افروزی و ایجاد اختلاف و ناامنی از هر گونه راه حل سیاسی و مسالمت امیز جلوگیری کنند، ارسال نمود.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اطمینان از اراده رئیس جمهور بشار اسد برای تحقق مطالبات مردمی بار دیگر بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران به منظور مساعدت و کمک به دولت و ملت دوست و برادر سوریه در راستای رفاه مردم و حفظ ثبات و امنیت این کشور مهم در محور مقاومت تاکید نمود.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان افزود: اطمینان داریم رئیس جمهور بشار اسد و مردم فهیم سوریه در مسیر اصلاحات و مقابله با مداخله طرفهای خارجی گامهای مستحکم خود را بیش از پیش تداوم خواهند بخشید.

کد خبر 162005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز